hračka & piroška sa hrenovkom

28.08.2006., ponedjeljak

ufff...strašan vikend...prvo smo u petak na manzi imali turnir,objedili smo crveno naselje 15:1!!!smijehbang:thumbup.Razbili smo ih...seljaci...Miran je dao 8 golova(9),a za Bendu i Borisa
(ne Greger nego jedan Miranov suigrač iz NK Osijeka)ne znam.Taj nesretni 9 Miranov gol bio je AUTO-GOL.On je vratio Bruni loptu po podu,a Bruni
je gadura prošla ispod noge!!!(svi su se smijali-meni je bilo žao)no.Nakon te pobjede smo svi ošli kuć.Sutra,u subotu,zvao sam Brunu,Mirana i Gregera...svi negdje-Bruno kod Marinka,Miran u bolnici(u posjeti)i Greger na rođendanu!Ja sam ošo na manzu gdje sam igro nogoš,prve i vikte.Tam sam sreo Fiću(Alpezu),pa smo ja i on mislili ić u crveno,al nas je bruno nagovorio da ostanemo u naselju.Došo je i Miran pa smo igrali neke zbunjene košarke(polu košarke,polu amera).oko 7 su oni ošli gledat utakmicu,a ja sam se još mal osto ozat,pa sam ošo ćiku.
Nedjelja je,rano sam se probudio i igro komp,pa sam mal izašo vozat se,no uskoro mi je dosadilo...ošo sam do manze,mercatora...kasnije sam nazvo Brunu pa smo se dogovorili da idemo u crveno za 20 min.ja sam izašo da odem po njega,a na drvetu vidio gregera i njegove frendove iz razreda.Oni su me pitali ouču li ja bit u nekoj njihovoj bandi biciklista;/skoro sam se puko smijat/reko sam da oču(moš mislit)!!!Greger mi je reko da će se sutra u tri on i jedan iz njegovog razreda utrkivat sa dvojicom iz crvenog za lovu.Ja sam ošo do Brune i to mu ispričo...ovi su došli po nas...mi smo rekli da idemo u mercator.Mi smo krenuli u crveno i tamo ih sreli.Nismo htjeli bježat.U crvenom je upravo trajala (ne)prijateljska utakmica između žutog i crvenog!!Kakav jadan teren imaju...=p
Ja,Bruno i Greger smo ošli na manzu.Mal smo gledali kak ovi napucavaju pa ošli ćiku.Kako se Greger spičko!!!On se sa bajsom popeo na ono uzvišeno na manzi(di se sjedi)izmeđukošarkaškog i nogometnog igrališta,i kad se spušto,roknio je na ruku,a bajs preko njega...kakva scena...svi su se smijali(naravno,njega je bolilo)No,bez ikakvih rgova boli on se s nama vratio u naselje.Još smo mal bili unaselju,kad je odjednom počelo grmit.Odvratno je sjevalo.Svi su se razbježali kuć,pa smo na kraju i nas trojica.Ja sam još bio na kompu,pa sam gledo detektivsku noć(autopsija,novi forenzičari i te stvari)i na kraju zaspo.
Pozzz ljudi
P.S.sorry sto nisam dugo piso___goodbye___

<< Arhiva >>