hračka & piroška sa hrenovkom

07.08.2006., ponedjeljak

Bilo je super

Evo,nakon 10 dana uživancije vračam se u Osijek.Nisam jako pocrnio.No na moru je bilo nevjerojatno.TAmo smo spavali u nekom bungalovu,a pored njega je bilo neko sranje di smo igrali nogoš.Bilo je super jer sam tamo sreo stare,a našao neke nove frendove!U tom bungalovu nas je bilo oko 30,a u jednom apartmanu pored bungalova bilo je još barem još 70-ero djece.Znači bilo nas je oko sto.Bilo je i starijih i mlađih pa smo se zajebavali do mile volje.Obično smo bili budni do 43-4u noći bez obzira na to što su TETE rekle da moramo spavat u 11.Mi smo u bungalovu imali dvije tete koje su "brinule" za nas kao i ovi u hotelu.Malo je bilo jadno što smo s njima morali ić u grad.Upozno sam jedno tridesetoricu mojeg godišta,neke dobre komade i starije metalce i rockere.Neki je debeli crto ko picasso.No dobro,Pavo i Vlatko su me zapalili za igru Guild wars koju ću uskoro kupit.Kupali smo se 6 dana,sedmi je odvratno grmilo i led je jednostavno razbijo.Par smo puta Imali miševe u bungalovu.Teta nam je rekla da će taj miš otić te da možemo mirno spavat.No nakon 15 min.opet se pojavio!Jedan od starijih članova bungalovaIvan begić zvan Begić Uzeo je metlu i pokušo otjerat tog miša koji se sakrio iza ormara.Joka i David su zaspali oko 12 h(sad je bilo oko1 h) kao još jedan Mario zvan Rocky i dvojica braće.Zaspali su i moji "podstanari"(ja sam spavo na katu,a oni dole) Gabriel i Matijas(koje ime).Znači,u to sam vrijeme jedino ja bio budan od svog godišta osim jednog Jurice.Tu noć sam jedva zaspo sav umotan u plahtu i sa jastukom na glavi.Išli smo brodom u Crikvenicugdje smo Joka,Denis,David i ja požderali tri pizze.ja sam još uzeo 3 kugle sladoleda(kreten)pa me kasnije malo bolio stomak.Kad smo bili u brodu počeo je puhat snažan vjetar pa se brod skoro prevrnio.Sretno smo stigli natrag u Omišalj.David si je našo curu,neku Enu koja se menij i Joki nije svidjela.Ostavila ga je već sutradan pa je David popizdio i rasplako se.Mi smo ga tješili i rekli Eninim frendicama da joj j**u sve po spisku što su i napravile!Pred našeg odmarališta bio je predivni hotel Delfin u kojem smo igrali biljar i stolni nogomet.
I eto tako je došao i zadnji dan u kojem sam se ja silno zaljubiou Ivonucerekcerek.Predveče sam ju pitao oče bit sa mnom i odgovor jr bio DA.Tog dana bila je održana priredba(ništa posebno).Najbolji su bili "lordi",šalim se,petorica metalaca i jedan raper koji su pjevali HARD ROCK HALLELUJAH-bilo je genijalno.Oko 9:45 smo gledali snimke sa priredbe,te sam ja na molu primjetio Ivonu i njenu naj frendicu Renatu koja je Bila sa jednim Karlom iz bungalova.Otišo sam tamo sa Davidom i sjeo kraj Ivone te smo mal pričali.Kasnije nas je Karlo(mislim da je i on metalac) primjetio i sjeo pored Renate.Došao je i Domagoj Zvan Dodo kojeg je ostavila Ana s kojom je bio od prvog dana-Dodo je psovo i Boga,mamu,tatu,desu,babu...jednostavno je želio ubit Anuburninmadburninmad.Ja i Ivona smo se zagrlili i pričali(karlo i Renata također).I david je popizdio i počeo plakat headbangzbog Ene te je kreten bacio majicu u more pa išo po njunutnut.Mi smo crkavali dok su ova dvojica plakali.Oko 11:15 smo ošli u šetnju te uskoro sjeli na malo udaljeniji molu istom onakvom sastavu:Ivona i ja zagrljeni kao i Karlo i Renata,a Dodo I david tuguju.David je skoro sjebo mobitel i iskrivio nogu te također psovo sve što postoji.I tako oko pola 11 mi ošli u odmaralište.Ove dvije su pitale jel mogu do 11 bit s nama kod bungalova no to je bilo uzalud.U bungalovu me Joka pito kak je bilo i ja sam mu sve ispričo.Jurica je najvjerojatnije bio sa svojom ženskom,a ostali su se izležavali na krevetima.Zadnji dan mi je bio najnajnaj...
I tako smo sutra u jutro,nakon doručka željno iščekivali 14 h-POLAZAK.No to kao da je trajalo vječno!I napokonručak,pa uskoro 14 h.Ja sam još očajnički molio Hrcu (18.g.)da mi vrati lovu(platio sam mu sladoled),no on je rekao vratit ću ti,naravno-ništa.U busu smo ja i -Ivona razmijenjivali poglede,pričali,grickali,pjevali,slušali glazbu...Gledali smo neki Kineski film Heroj-nije loš film.Evo nas u Osijeku oko 9:45,roditelji sretni što nas vide,ja se opraštam sa frendovima i frendicama,no nigdje ne mogu nać Ivonu!!!Tražim ja tako oko 15 min. no ništa.Sjeo sam u auto i u mislima se vratio kući.Izljubio sam se sa starcima i izletio van da se pozdravim sa starim legama.Nije ih bilo puno.Mal sam se ispričo sa Koićem,Zubcem,Rekićem(Marko) i s Doriskom te ošo kući.a prozoru sam vidio Štefanecku(koja mi je rekla "hej,bok"),Dariju,Brunu i Mirana koji me,ja mislim,nisu vidjeli.Još sam mal bio na kompu te sam sav umoran od puta ošo spavat!

<< Arhiva >>