hračka & piroška sa hrenovkom

27.07.2006., četvrtak

Sutra na more!

Evo,ljudofi,tek sam napravio blog a već ću od sutra prestati pisai zbog toga što idem na more.Jedva čekam (napokon idem bez staraca!).Nekak imam dobar predosječaj...ma sjajan predosječaj...Ide još 88 "ljudi" iz osijeka (mojih godina naravno).Sretan sam što idem no opet...morat ću ostavit i frendove ovdje i blog i sve...Idem na Krk(u Omiš)sredio mi stari preko svoje firme!HEHE!
Krećem 28.07. u 06:45,a baš se tada jedan od mojih frendova vrača!Bruno će bit sam u naselju(zapravo bit će njegov brat roth i ovi stariji,a mi čemo se kupat hehe!)Kad se ja vratim svi će biti tu.
I opet čemo se svi zajedno zajebavat ko prije.Eh...danas se josh moram nauživat ovdje za kraj!I onda sutra..Bye Bye svima...

Image Hosted by ImageShack.us
Evo jedne sljikačke...

Image Hosted by ImageShack.us
...

Image Hosted by ImageShack.us
Jedva čekam!!!

<< Arhiva >>