hračka & piroška sa hrenovkom

26.07.2006., srijeda

Daki is back!

Eto,nakon dugog premišljanja da napravim new blog napokon sam odlučio-Da.Svi su me nagovarali i na kraju...Na prošlom mi je blogu netko sazno šifru i napiso sva sranja od postova,bokseva i na kraju ga i ukebo!I onda mi je još kreten stisnio na ono "obrišiblog" i sad če blog ostat dok ga tamo onaj server ne izbaci(nadam se da će se to uskoro dogodit).Eto,tako da znate da ona sranja koje je taj konj (ili kobila)piso/la nisu istine...Ali evo sadsam odlučio da ga i ja napravim da ne budem jedini seljak.Ma i nije to tako loše kao što sam mislio da će bit.Na kraju se i zabavljam...Uglavnom...hm...imam nekak dobar predosjećaj da će ovaj blog dobro proč(nadam se)!Pa onda se još vidimo(čujemo...nemam pojma).Sutra ću počet pisat "prave" postove,ovo je samo mali uvod...(u što volim te tri točkice)coolthumbupzujowave

<< Arhiva >>