†Mrkva†

24.07.2006., ponedjeljak

Opasne mrkvice u crnim kupaćima boluju od kronične dosade...

MRKVASte pročitali naslov? Da? Krasno, baš sam sretna!
Naslov je jako tužan! Ali istinit...
Upravo smo Alex, Maya i ja na MSN-u pričale i sjetile se da trebamo napisati post....
Bilo je teško odlućiti, nakraju sam ja rekla da ću ja, kada ove 2 mrkve nežele...
ok, stvarno neznam što da napišem... neam ideja....
Alex je jučer imala rođendan!
SRETAN ROČKAS ALEX!
JOJ, JADNICA, ZNAM DA TI JE TEŠKO OD KAD SI SAZNALA DA TI JE MAMA ŠTAKOR... ŽAO MI JE... PROČI ĆE SVE... NE BRINI MI SMO UZ TEBE! TJEŠI SE, BAREM NEMAŠ ŠTAKORSKI REPIĆ... ROFL!
I tako saznali ste tužnu istinu o tome da je Alex potomak štakora... LOL!
S ovime sam malo dobila na duljini posta, blago meni...
Sigurno „UŽIVATE“ čitajući ovo, a ko vam je kriv! LOL!
Tu bi sada trebao doć onaj zaimljiv tekst u postu... ali ga nema...
I šta sada??? Ništa... nikom ništa, svi sretni...
Stvarno mislim da ovaj netreba objavit... ali...
Bljezgarim.... nema šta!
Maya nas zeza, ljuti se na nas.... Mayo, baš si zločesta! ;P
Mrkva 2(Maya) neželi pričati s Mrkvom 1(Alex) i Mrkvom 3(sa mnom)...
Grrr!
S ovime sam opet dobila na duljini posta! Bravo ja! Pametno sam vam ja djete! (Yeah right!)
Pošto imam tu čast početi prva sa samostalni postom, moja želja je bila napisati jedan lijepi veliki smisleni post, ali očito niš od toga...
Više vas neželim mučiti ;P, zato mislim da mi mogla završiti s ovim postom...
Evo, post je gotov.... Nadam se, ma šta nadam se, ja znam da ste uživali čitajući ovo, i zato čete puuuuuno komentirati, jelda?

Vaša Lejdi Kira!

Alex:
Jea.
Krinična dosada.
Gledala bi Sate. Ili Plavu lagunu?
Sate imam na DVD-u, a Plavu lagunu sam gledala sto puta.
Uf.
Mokra sam.
Totalno.
Svaki puta kada udahnem ispustim 15 ml znoja. Valjda.
Uh.
"Siste, dones m hladn col."
"Neću, donesi si sama."
"N d m s."
Suviše sam ljena izgovoriti riječ do kraja.
Bwlah.
Odo ja.
Mrkvice moje, volim vas, posebice Mayu.

Maya:
Ma i ja tebe volim mrkvo jedna, ali neki put me stvarno naljutis!
Hehehhe....Mrkva!!!!!!!!!!

P.S. Ja gledam Plavu lagunu...Bye!;)

- 21:13 - Zaroni do mrkve! (9) - Udri po bovi! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Alex, Maya i Keera!
Mrkva...

Linkovi

Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!



A ovo je Mrkva.

......w
.....(...)
.....(..)
.....(.)
Kopirate li Mrkvu na svoj blog pomažete Opasnim Mrkvicama U Crnim Kupaćima u borbi protiv perverznog Zeke!

Design made by Despite Arant