...Life is soooooooo Complicated...

16.02.2006., četvrtak

Četvrtak pa petak...

Danas je prošlo sve OK bolje nego što sam se nadala na svim područjima, osim što sam se užasno prehladila, a odgajateljicu nikako da uvjerim kako imam veću tjelesnu temperaturu od 36.3 C .Ali dobro jer sam sutra u školi na prva 4. sata, a najbolje je to što nisam na grčkom, kemiji a nisam ni na likovnom i poslije doma. Bolje ne može, osim ako mi prof. iz hrvatskog ne kaže da ne idem na županijsko iz hrvatskog. Sve lijepo isplanirano. By the way, čestitam svima poznatima i nepoznatima na dobrim mjestima iz svih predmeta: Viktoru, Nataliji,... na geografiji i Nataliji i na hrvatskom, Macu na fizici, itd. ma pametni klasičari nema šta! I Nevenu isto čestitam na geografiji, nisi ti toliko glup, ha ha (šalim se!) . Svi samo pametne dobrice... Ma svima, to je to od mene zasad. Pozdrav svima.

myspace

Stuff for your blog!


- 15:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

A šta kažu kvizovi o meni... ovo bi mi trebalo pomoć da shvatim samu sebe malo bolje...šta vi kažete?