Flashbackovi


Matt je pogledavao prema Lani koja je očito Taru zadirkivala zbog nečega. Ona druga cura, Robyn, ako joj se sjeća imena, skupa s njom se cerekala. Tara se crvenila i djelovala kao da joj je sve ovo neugodno. Ispio je gutljaj soka od bundeve iz svog pehara te nastavio gledati. Njegov prijatelj, Gayle, sjeo je do njega te se zacerekao i okrenuo glavom.
"Šta te muči?" upitao ga je Matt.
"Stari, ti si se totalno zatelebao u tu curu!" mahnuo je Gayle glavom prema Lani.
Matt se posramljeno zagleda u svoj tanjur s doručkom na njemu.
"Šta ti je G.?! Pa ona je prebalava za mene!" slagao je Matt, glumeći pred prijateljem frajera. Pa neće valjda najvećem tračeru kojeg pozna reći istinu?!
"Kako hoćeš, frajeru! Ali mala je dobra za zabariti!" reče Gayle, skupa s Mattom gledajući u Lanu koja se smijala nekoj Tarinoj šali. "Ali imam filing da se ona ne troši u spremištima za metle! Nije ti ta ko druge!"
"Što hoćeš reći?" upita Matt, ispivši još jedan gutljaj iz svog pehara.
Gayle slegne ramenima.
"Ništa. Samo da se oko te male treba više potruditi."
Matt uzdahne. Što mu se događa? Iz najvećeg frajera pretvorio se u zaljubljenog jarca!

*****

Lana i Robyn su se cerekale. Bilo im je zabavno način na koji smo se James i ja jučer sreli. Robyn je rekla da bi trebala nabaviti zdravstveno osiguranje za svoju guzicu jer zadnje vrijeme često boravim na njoj. Imalo je i istine u tome s obzirom da bi svaki put završila na podu kad bi srela Jamesa. Lani je ipak bilo malo sumnjivo što se James tako preobratio preko noći.
"Kad ste se sreli u Šupljem kotliću, bio je pravi grubijan!" rekla je, slegnuvši ramenima. "Sad je odjednom divan i brižan. Ne kažem da je to loše, samo da mi je sumnjivo."
"Hm, valjda." rekoh. "Ali James je rekao da je ljetos bio nagrubušen jer mu se roditelji rastaju."
Lana je opet slegnula ramenima i na trenutak se okrenula.
"Tara, tvoj brat i onaj njegov frend bulje u nas."
Pogledala sam prema Mattu i Gayleu i oni su odmah skrenuli pogled, ali bilo je očito da su i dalje pričali o nama.
"Ma valjda mu Matt priča neke gluposti o meni!" odmahnula sam rukom i pogledala na ručni sat. "K vragu! Moram u knjižnicu prije prvog sata! Želi koja od vas sa mnom?"
Lana i Robyn su odmahnule glavama. Ja sam u usta natrpala kroasanu i potrčala prema knjižnici.

*****

Lydia de Clemance Pucey tražila je knjigu o jednorozima kad je ugledala Taru, onu djevojku od ljetos koja se zaletjela u Jamesa. Prišla joj je i pozdravila. Tara je djelovala zatečeno.
"Izgledaš iznenađeno što me vidiš." nasmijala se Lydia.
"Pa, možda malo." promumljala je Tara. Lydia podigne desnu obrvu. Tara uzdahne. "No, dobro prilično sam iznenađena što te vidim ovdje!"
"Zašto?" ljubazno upita Lydia spremajući Napredni priručnik o jednorozima u torbu.
"Pa..." nelagodno počne Tara. "Ti si Lydia de Clemance Pucey. Jedna od popularnijih cura. Hodaš s Jamesom Stevensom. Prvi je dan škole, još nisu ni predavanja počela, a ti si već u knjižnici."
Lydia se nasmije. Shvatila je da je Tara jedna od osoba koji imaju predrasude pram njoj.
"Tara, ja sam Ravenclawka. Mi Ravenclawi smo obično pametni, štreberi i knjiški moljci."
"Da, ali ja sam ta koja daje instrukcije slabijim učenicima, ja sam ta kojoj se učitelji ulizuju u guzicu, ja sam ta koja ima gigantske naočale na nosu kako bi mogla pročitati sve što mi dođe pod ruku!"
"Možda si i ti trebala biti Ravenclawka." nasmijala se Lydia i oči su joj zabljesnule. "Mogu ti odati tajnu? I ja sam nekoć bila poput tebe. Sve dok se nisam zaljubila u Jamesa. Onda sam se riješila naočala, prestala sam se ponašati ko štreberica i nabacila sam malo šminke. Samopouzdnje mi je naraslo i skupila sam hrabrosti i pozvala Jamesa na spoj."
"Čekaj, ti si NJEGA pozvala na spoj?" zaprepastila se Tara.
"Da i zamislio ovo: pristao je!" zahihotala se Lydia. Tara tužno uzdahne. "I tebi se sviđa?"
"Što?! Tko?!"
Lydia se nasmije Tarinoj reakciji.
"Tara, očito je."
"Ma ne!" branila se Tara, prilično neuspješno.
"U redu je, ne smeta mi." namigne Lydia. "Nisi ti jedina kojoj se sviđa James. Moja prijateljica Stacy hoda s Jamesovim prijateljem samo da bude bliže Jamesu!"
Tara se ugrizla za usnicu...

*****

Ajme, Lydia de Clemance Pucey zna moju tajnu! Zar sam tako prozirna?! Što ako kaže Jamesu? Pa propast ću u zemlju od srama!
"Tara, neću mu ništa reći!" potapšala me po ramenu Lydia.
"Hvala." posramljeno sam se zahvalila.
"Možda se jednog dana odljubim od njega, pa ti kreni u akciju!" zamahnula je kosom Lydia, mahnula mi i otišla.
Progutala sam knedlu i nisam mogla vjerovati što mi se upravo dogodilo. Zgrabila sam knjige koje sam posudila i otišla na predavanje sa zbrkanim mislima.

*****

Bio je veliki odmor i većina učenika je ručala u Velikoj dvorani. Matt je umjesto toga pušio u zahodu Plačljive Myrtle. Nakon hrpe predavanje godio mu je duhan. Njegov omiljeni Ronhill, kojeg je krio od roditelja, sad je opet bio gdje je i trebao: o njegovim ustima.
Vrata su se otvorila i u zahod je ušla Lana. Isprva nije ni primjetila Matta. Došla je do umivaonika i oprala ruke te u ogledalu popravila frizuru. Tek kad je omirisala zrak i vidjela odakle dim dolazi, skužila je Matta. On joj se nasmijao.
"Što radiš ovdje?" upitao ju je.
"To bi i ja tebe mogla pitati." odgovorila je, prekriživši ruke.
"Za mene je očito što radim." nasmijao se i pokazao joj kutiju Ronhilla.
"Umrijet ćeš od toga." napravila je grimasu Lana.
Matt slegne ramenima i potegne još dulje.
"Umrijet ću prije ili poslije." slegnuo je ramenima. "Nego...još uvijek mi nisi rekla što ovdje radiš?"
"Krijem se od Robyn i Tare koje preispituju svoje ljubavne živote." slabašno se nasmijala Lana.
"Zašto im ti ne pričaš o svom ljubavnom životu?" upita znatiželjno Matt.
"Tu temu smo već obradile. Prošle godine."
Matt se nasmije, a Lana skupa s njim. Konačno je sjela na pod pored njega.
"Lijepo mirišiš." rekao joj je.
"Ah da: Little Black Dress!" kimnula je glavom Lana.
"Stvarno lijepo miriši!" ponovno reče Matt i približio se njezinom vratu, tako da je izgledalo kao da ga želi omirisati, ali joj je umjesto toga utisnuo poljubac u vrat.
"Što to radiš?" upitala ga je, naglo ustavši.
"Zar ti nije bilo ugodno?" upita ju Matt.
"Ne, nije!" uvjerljivo je slagala Lana. "Nije mi ugodno kad mi se upucava tip sa svojim jefitim forama i poljubi me u vrat dok mu dah smrdi po cigaretama."
Matt brzo ugasi cigaretu.
"Bolje da idem!" rekla je Lana i na odlasku uputila Mattu ogorčen pogled.

*****

Pokucala sam na vrata McGonagalličina kabineta i ušla unutra. Tamo su se nalazili ona i Flitwick. McGonagallica mi se nasmješila i rekla da sjednem pa sam je poslušala.
"Ovako. Gospođice Olsen, radi se o tome da ste vi intelektualno napredniji od ostale djece." počela je McGonagallica. "A i dajete instrukcije učenicima, iako je to obično vašim vršnjacima ili mlađim od vas. Sad imamo, profesor Flitwick i ja, izazov za vas. Jednom učeniku iz Ravenclawa treba pomoć pri učenju. On je na šestoj godini i rezultati ČAS-ova su mu jako loši. Profesor Dumbledore mu je dopustio da opet polaže ispite, ali ovog puta mora imati barem 50% ocijenjeno sa O."
Slušala sam, ali nisam znala kakve veze ja imam sa svim tim.
"Istina je da ćete vi tek ove godine ići polagati ČAS-ove ali vi ste daleko napredniji od toga. Stoga vas želimo zamoliti da u sljedeća dva tjedna pomognete tom učeniku da savlada gradivo ČAS-ova i opet izađe na ispite."
"Vi želite da ja pomognem tom Ravenclawu pri ponovnom učenju za ČAS-ove? Da mu dajem instrukcije?" upitala sam zbunjeno.
"Da." kimnula je glavom McGonagallica. "Imali biste dva tjedna da ga naučite gradivo ČAS-eva za O."
"Veliki izazov." priznala sam, iako mi se ideja dopadala. Uvijek sam voljela održavati instrukcije. Ugrizla sam se za jezik. "U redu. Pristajem, ali ako ne uspijem, nadam se da nećete biti razočarani."
"Uzdamo se u vas, gospođice Olsen." propiskutao je Flitwick. "Siguran sam da ćete uvelike pomoći mom učeniku."
"Pa? Gdje je on?" upitala sam.
Flitwick pogleda na zidni sat u kabinetu.
"Kasni pet minuta. Već je trebao biti ovdje."
Začulo se kucanje na vratima i u kabinet je ušao James.
"Oh gospodine Stevens, zar ste nas vi odlučili počastiti svojim dolaskom?" oštro ga je upitala McGonagallica. "Ali kad ste već tu...upoznajte vašu novu tutoricu."
Zinula sam. I James isto. Morat ću držati instrukcije Jamesu Stevensu?!



P.S. Oprostite, ali nemam vremena javiti vam za novi post. I vidim da me to mnogi pitaju, ali ne, nisam do sad imala HPFF blog niti sam ga ikad pisala. Prije par dana sam naletjela na ovaj jedan HPFF forum, pa sam tako preko njega došla i do blogova. I još jedna obavijest: neće me biti neko vrijeme, ali mi vi javljajte za posteve!
P.P.S. Ne primam za sada nikoga više u priču jer se želim najprije uhodati s ovih par likova koje imam!


20.08.2007. u 09:07 | K | 30 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga




provjerava


Moj HPFF. Antipotterovci nisu dobrodošli. Ne ostavljajte mi lance sreće i spamove jer će ti komentari biti izbrisani, a komentatori tuženi administratoru. Ako ne mislite čitati post, nemojte mi ni komentirati blog. Kopiranje bilo kojeg djela sadržaja s ovog bloga nije dopušteno bez prijašnje konzultacije s vlasnicom. Ovo je moja zamišljena priča i molim da je poštujete. Trebalo mi je vremena i mašte da osmislim radnju, pa barem budite toliko ljubazni da me ne kopirate. Hvala!
i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net

Tara Olsen


Image Hosted by ImageShack.us

5. godina, Griffindor. Irsko-škotskog sam podrijekla, pa imam čudan naglasak koji često živcira ljude. Iz čistokrvne sam obitelji. Majka Carolyn radi kao vidarica u Sv. Mungu, a tata Geoffrey je zaposlen u Ministarstvu magije. Stariji brat Matt glumi frajera, ali je zapravo obični žigolo čiji je hobi slamanje srca drugim curama. Odlična sam učenica i nemam problema s učenjem. Često dajem instrukcije. Najdraži predmet su mi Stare rune i Artimnacija. Alergična sam na orahe i imam fobiju od visine i pauka. Književnost i poezija su mi strast te sam velik zaljubljenik u knjige. Doslovce imam svoju privatnu biblioteku i rijetko me se vidi bez knjige u ruci. Sviram akustičnu gitaru od pete godine. Vegiterjanka sam i užasno sam zabrinuta za sadističku sadašnjost koja uništava svijet u kojem živimo. Hobi mi je skupljanje čepova od pivoslasca. Sramežljiva sam i pomalo nesigurna u sebe.

Everybody else


*opisi dolaze naknadno*

GRIFFINDOR

Robyn Deena Scott
Image Hosted by ImageShack.us


Lana Joy Roberts
Image Hosted by ImageShack.us


Matt Olsen
Image Hosted by ImageShack.us


HUFFLEPUFF

Jill Faith Southwood
Image Hosted by ImageShack.us


RAVENCLAW

James Stevens
Image Hosted by ImageShack.us


SLYTHERIN

Tarja Turunen
Image Hosted by ImageShack.us