crna kronika bijele boje
< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

mmmda a ha

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

petak, 09.05.2008.

T.M.M.P.

ej ljudi ha ha ha
T.M.M.P. pitate se kaj to znaći, e pa saznat će te
ali jedno je sigurno to ne znaći Teenage mutant
minja purple, to znaći samo jedno;
TEKSAŠKI MASAKAR MOTORNOM PILOM.
imal sam priliku gledat taj film po drugi puta
(film je ok za usrat se od straha, pogledaj te ga,
dobar je).
i došo ja na jednu misao BIJEG OD MOTORNE PILE
da da dobro ste ćuli kako pobjeć od luđaka sa motornom
pilom...
...misao sam dobil kad sam čital 24 sata gdje sam
pročital da je neki luđak pokušao ubit motornom pilom
neku curu(SVAŠTA MAJKA RODI)...
... tu sam ja razradil bijeg od luđaka sa motornom pilom
OPCIJA 1:
... ako vas napadne netko motornom pilom i ako ste
sami ne ostaje vam ništa drugo nego da bježite u šumu,
gdje postoji mogućnostda će luđak u trku srušit drvo
i da to drvo padne na njega...

OPCIJA 2:
...ako si ti i još jedna osoba i ako vas na padne luđak
motornom pilom, ti se sakrij, a luđak neka trći za
tvojim kolegom ili kolegicom(bolje da ti ostaneš živ).
kad prođe pokraj tebe trći u suprotnom smjeru
ko muha bez glave...

OPCIJA 3:
... ako vas je više od troje ti trći zadnji i kad te
luđak o pizdi pilom padni na pod i pravi se
da si mrtav(ako te on nije koknul), kad
prođe uz tvoje ne mrtvo tijelo uhvati ga za
lijevu ili desnu nogu on će past na motornu
pilu(ako Bog da), njegovo mrtvo tijelo
pokupite i bacite u rijeku pa nek ga voda nosi...

... i još nešto ako ima Shtilovku onda ste najebali sretno jer
znam da negdje iza čoška ćeka vas motorna pila...



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.