crna kronika bijele boje
  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

mmmda a ha

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

nedjelja, 06.04.2008.

...subota...

ej ljudi evo mene opet u svijetu blogovathumbupthumbupsretannut
subota to vam je jedan odlićan dan za svakakve šeme.
Možeš se napit, ubit, i još puno različitih stvari.
Meni je subota dobro poćela jutro sam prespaval, a drugi dio dana
sam se odmaral za koncert.
U pola 5 do mene dolazi moj dugogodišnji prijatelj Beggy.
I tada Beggy, Brajković, Picek, Kewy, Dančica i ja krećemo u Jasku.
Picek, Kewy i ja odemo na pivu u Caffe Bar "Tino" i to se
odužilo na tri pive u međuvremenu navratil je i Brajković.
Kada smo krenuli do Kina sreli smo našega Stankovačkog zeta Nikolu
(LACY) i kod njega popili nekoliko čašica alkohola.
I krenuli smo putem pobjeda sve do kina.
Nakon koncerta prigodni domjenak riješili u sekundi,
i krenuli do Marittima Plavuša, Ševa, Jura, Kewy i ja popili
nekoliko Pelina zapjevali Mišu Kovaća i rastali se uz prazne čaše
Kewy, Jura i ja napustili Plavušu i Ševu zaputili se do Zlatnog Lava
tamo sreli Brajkovića i zaputili se do Saturna.
Kada smo se dovukli do šanka popili smo nekoliko pića i
Brajković nas je napustil, pa opet nekoliko pića, i vratil nam se
Beggy, tu ja prelazim na sok(NARA).
VIdjeli smo neka poznata lica malo se zafrkavali i došlo
je vrijeme polaska Pagadur, Kewy i ja krenuli doma kewy je
zaspal u auto pa sam ga ja moral budit i vodit do kuće jer
je bil malo drven i ja došo doma i zaspal evo neznam kaj da još
napišem to je za sad to ljudi pozdrav



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.