ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DESIGN OBRADIO DOMINIK V.®
Komentari On/Off

O blogu, O meni i Obrada designa

NAJBOLJI PORTAL ZA DOWNLOAD I HOSTING:

RAPIDSHARE

HOW TO HACK


RAPIDSHARE SEARCH:

RAPID SEARCH


Blog.hr-Login:












Riječnik:








Rječnik



















Mississippi Jones Act Injuries
Dominik Vukic's Counter

Ovo je blog o Računalima i sve o hackiranju sto ja znam imate na njemu.


-O meni-

Pa , evo i mene ja sam Dominik Vukić, Živim u Virovitici
i Znam ponešto o hackiranju. Ako nesto trebate sve imate
na blogu, a AKO JE KOMPLICIRANO ONDA JAVITE NA MAIL:
dominik.vukic@gmail.com



BESPLATNA IZRADA DESIGNA:

Na E-Mail: dominik.vukic@gmail.com

Linkovi

Sve za blog

Pjesme

Predstavljam Vam Moj mix:

boomp3.com

Rado Vam Predstavljam novu Tatinu pjesmu:

boomp3.com

petak, 14.03.2008.

FreeMail

Po meni najbolji je Gmail.E-mail nove vrste za koji nema da znam puno ljudi u virovitici zna.ali u redu:DDD....ja cu vam sada Pokazati kako da dodete do njega ;))..Evo ovak': prvo odete na: http//:www.gmail.com , te onda odete "registracija"..Upisete podatke i sve napravite da se registrirate kao na forumima..Onda se spojite..Imate niz mogucnosti kao sto je: "Razgovori"- misli se na chat :p..Ali Ok! Pa si dodate brze kontakte. itd. , a sto je "THE BEST" je da je sve na hrvatskom jeziku!!!!A, o drugim mogućnostima da i ne govorim!!!Neki kažu da je net.hr bolji od "gmail-a" (Kao moja sestricna :p) ali ja mislim suprotno.Bia sam i ja na "Net.hr", ali ......Nije mi nekak isto.Ima više mogućnosti na Gmail-u. Pa vam ga i ja u moje ime preporucam...:) Pozzz

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.