ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DESIGN OBRADIO DOMINIK V.®
Komentari On/Off

O blogu, O meni i Obrada designa

NAJBOLJI PORTAL ZA DOWNLOAD I HOSTING:

RAPIDSHARE

HOW TO HACK


RAPIDSHARE SEARCH:

RAPID SEARCH


Blog.hr-Login:












Riječnik:








Rječnik



















Mississippi Jones Act Injuries
Dominik Vukic's Counter

Ovo je blog o Računalima i sve o hackiranju sto ja znam imate na njemu.


-O meni-

Pa , evo i mene ja sam Dominik Vukić, Živim u Virovitici
i Znam ponešto o hackiranju. Ako nesto trebate sve imate
na blogu, a AKO JE KOMPLICIRANO ONDA JAVITE NA MAIL:
dominik.vukic@gmail.com



BESPLATNA IZRADA DESIGNA:

Na E-Mail: dominik.vukic@gmail.com

Linkovi

Sve za blog

Pjesme

Predstavljam Vam Moj mix:

boomp3.com

Rado Vam Predstavljam novu Tatinu pjesmu:

boomp3.com

petak, 14.03.2008.

SKYSTAR2 digitalna satelitska za komp!!!

Oni koji neznaju što je SKYSTAR2.To je digitalna satelitska za računalo i trenutno je broj 1 u tom svijetu.. Radi se o kartici koja radi nevjerojatne stvari a košta samo nekih 500-tinjak kuna. Ona omogučava gledanje satelitskog programa preko računala i podržava oko 2000 programa.Ludnica,ha? Sve je to ok osim onog dijela da su mnogi programi kodirani i da se ne mogu gloedati,tko kaže da se ne mogu gledati? SOFTCAM KEY je stvar koja otključava većinu kodiranih programa te omogučava gledanje satelitskog programa,onog kodiranog.Osim što se može otkodirati zaključani kanal,skystar2 može skidati stvari preko satelita-ima modul za dsl.... Malo prepravljanja .ini fajla i to je to,download je nekih 9000 kb/s.To je prava stvar!

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.