(ne)živi,(ne ljubi)...ubij!!!

srijeda, 28.06.2006.

svijet je plastično mjesto bez osjećaja.......

danas je bilo...vruće,vruće i još jednom vruće...!!!E ubijaju me ovi praznici...
ništ od mora...znači cijelo jebeno ljeto sam doma....bolje da se objesim!!
Pita mene stari jučer el pušim,ja mu onak odgovorim:ne,kaj ti je,nebi ja to nikad!!
(moš si mislit),on je čuo da ja pušim travu...hm...ok...al ono nikad stvarno nisam
probala...al bi..nudili su mi i mislim da ću probat!Pušim od 7. razreda...al ništ drugo
nisam probala...ok nisam protiv trave ,to mi je ok..ali nebi sad išla šmrcat ili se pikat....
nisam izašla iz kuće več 3 dana...jedva čekam da odem van...već sam 5 dana bez dečka...
al nekak se baš zakon osjećam...ono nemoram pazit stalno šta radim...koga gledam i to!!!
Uopće mi ne fali...kad si s nekim dovoljno dugo postane ti dosadno i zasitiš se...
svaki dan me zove i šalje mi poruke...ne odgovaram mu...mislim da nema potrebe
jer je gotovo...on bi valjda da budemo frendovi...al nemogu s bivšim bit frendica..
no way..sutra sam malo sama doma pa ću zbrisat na igralište da vidim ljude...
tak mi fale...nemreš belivet...!!!!
Jedva čekam školu...pa zakon je u školi...zajebancija i brija...i alkohol...šta će ti više!!!
A ne doma trunuti i čekati...neznam...smrt!
Ajde idite nekam na kupanje i okupajte se za mene...jer ja nesmem nikam....
---------------------------PUFA------------------------------------
- 19:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>