(ne)živi,(ne ljubi)...ubij!!!

nedjelja, 25.06.2006.

!?!NEMA NASLOVA!?!

e vikend je..a ja sam doma,pred kompom.....a moje društvo fešta.........
bum se ubila...a kaj si mogu kad nesmem nikam...jučer sam "malo" kasnila...
bila sam u đurđevcu vani ...i rekla sam staroj da se vraćam oko 11...
pa sam joj poslala poruku da se vraćam s vlakom oko 1...a vlak ide u 3..!!
zato dva tjedna nesmem
nikam.....ali ja nebum išla nikam...ma ne...uopće!!!
E stara mi stalno nekaj sere...nekaj brije...kao.."Kak se to oblačiš,opet
si razrezala traperice,daj se počešljaj ...izgledaš ko narkomanka...i te brije!!!
E kaj mi je glupo...kaj ljudi misle da je smisao punka da si u
crnom od glave do pete....zamazan i ta sranja...ja to ne kužim!!
Tak neke ženske....po školi furaju šminkersku crnu obleku,rozne
starke i ta sranja.....i to su punkerice!!Ma ja takve jedem za
doručak...he he!!!!!!wuffffffff!!!!!!
Neznam kaj da više pišem...a tak mi je jebeno dosadno...........
...............................................................................................
- 23:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>