srijeda, 17.09.2008.

...kraj ljeta...pocetak skole...moj rodendan...

hei hei...ise..kak dugo nisam pisala post...hm...ima dosta toga kaj se izdogadjalo u zadnje wrijeme...
mislim..ne u zadnje wrijeme samo neg opcenito prek ljeta...pa owak...idem odma pisat da ne duljim i da skratim post...
MoRe:znate kad sam isla...bila sam u Trogiru...kao i swake godine...mislim..zadnje 3-4 godine idem tamo sa tetom braticem i sestricnom..waljda znate...ugl..bila je stara ekipa..prezakon je bilo...ludo..swaki dan na plazu cijeli dan...
nawecer wan..do 12 pol jedan..prezakon...owe godine su bili i neki amerikanci..Tino i Niko...lol...Tino ima godina ko ja..a Niko je malo stariji..sam kaj Tino prica hrvatski..iso je tu u neku skolu i prije je ziwio u zagrebu...a Niko ne prica..tak da se s njim sporazumijewas s rukama ili na engleskom...ugl..ma ludi su..super..zakon..ma nemrem ni opisat to..ja sam se zacopala u tog Tina...(al malo..xd)i u jos 3 piplsa od prosle i pretprosle itd..godine..lol..swaki put kad dodem zacopam se u njih..cerek..strasno...lol..ugl..bilo je jos dosta toga..al neda mi se opisiwat swe te detalje..i to..ma imam i hrpu slika i swega...
ugl kao sto sam wec rekla bilo je zakon,super,kull,odlicno,je*eno..itd...yessmijeh
i tak..pocrnila sam dosta..ne onak..hiper..al dosta..taman...xd...hm..idemo dalje...
CiLjeVi:pa..kao sto sam wec rekla..pocrnila sam...pogledala sam neke dobre filmowe u kinu(poslje cu rec koje)...
procitala neke dobre knjige..posteno se zabawila...skinula sam si dosta nowih pjesma s neta...nakupala se..nasuncala...wec mi je bilo dosta mora..lol..dugo sam bila fkt...kupila si nowi badic na moru...narukwicu zakon..i lancic..itd..jos dosta toga..ugl...swe ostwareno..
PosLje MoRa:kad sam se wratila prwih par dana isla sam sa frendicom wan..ma zabawile se..super...
nakon nekih tjedan-dwa isla sam sa mamom i tatom u Gardaland i Veronu u Italiju..bilo je super..imam hrpu slika...bila sam na skoro swim woznjama u Gardalandu..dosli i usli smo medju prwima a izasli medju zadnjima..(oko ponoci..zato kaj se tad park zatvara..)obisli smo cijeli park...kupila sam si swakakwih narukwica..torbicu..uzeli smo slike kaj oni slikaju kad si na nekoj woznji...ma swe moguce..nisam bila na mozda dwije woznje na kaj nisam htijela ich..to sam ostawila za drugu godinu..mama mi je rekla da cemo ic opet...
u Veroni je isto bilo zakon...bila sam u Julijinoj kuci..(prawoj..di su se sastajali Julija i Romeo..)i bila sam unutar kuce..ne samo u dvoristu..bila sam na njenom slawnom balkonu..hehe..tata me slikao ko da sam julija..lol..
ma ludilo..bila sam unutar arene u Veroni..super je...veliko jako...isto sam slikala swe u detalje..ugl..to sam bila neka 3 dana..kad sam se wratila opet sam isla sa frendicama wan..ludirale se..koristile zadnje dane prije skole..bila par puta u kinu s mamom i u shoppingu...gledala sam mamma mia..prezakon film..preporucam..swima..hm..nemrem se wise niceg sjetit...
PrVi dAn sKoLe:bilo je super...nije ono koma pocelo..xd...frend mi je dao jedan lancic..onak kao drveni..na spagi..al lijepi...ja ga pitam kao das mi..on onak..a ewo..i sad ga nosim ko narukwicu..onak omotam oko ruke...ugl.
imamo puno knjiga..jednom ili dwaput u tjednu imamo po 7 sati..grr...npr danas smo tak imali..al ajd..
sKoLa oPcEniTo:pa ok je..owo malo ocjena kaj sam dobila swe je 5..hehe...trebali bi uskoro pisat hrvatski i matisu..ugl..swe ok..radim zadace...dobili smo 3 nowe profke(tjelesni,biologija,kemija) i jednog profesora(fizika)..swi su ok..mislim znam ih od prije kak treba kod koga..pa je lakse..tak je to u nasoj skoli..swi znaju swe...
i ucenici i profesori..iako nas ima full puno..po 700 ucenika u jednoj smjeni..xd..da ne duljim..e da..prosli wikend sam sa frendicama isla u kino..islo nas je par...bilo je super..gledale smo "putowanje u srediste zemlje"..film je prekull..(preporucam swima..)sam smo ja i jedna frendica gledale film..ostale su nasle nekog decka i gnjawile ga cijeli film..na kraju im je dao broj moba..a lik izgleda ko da ima 8 godina..a ima 12...lol..ja i owa frendica(koje smo jedine gledale film)widle smo jednog prezgodnog decka..negdje godina ko mi..sjedio je iza nas dok je film trajo..stalno smo se okretale..i kad je film zawrsio pratile smo ga do dolje..i stao je na stanici za bus..i dolete owe druge frenidice njemu kao das broj moba za jedne cure..owo ono..i nije dao i nije htio rec kak se zowe..mi smo se skoro rasplakale jer ga necemo wise widjet..a tak je kjut...xd
Moj RODENDAN:bio je jucer..bas kad sam bila na porti..hehe..doslo mi ko poklon od skole...yessretan
bilo je super jucer..cura s kojom sam bila ok je..mi smo najstariji u smjeni pa sam skoro swe ja radila..al mi je proslo wrijeme..inace bi se dosadjiwala...ugl..swi ziwi su mi cestitali..cim sam usla u skolu frendice su mi doletile i zderale se "sretan rodendan"i skoro me srusile na pod...xd...onda..cestitali su mi swi iz razreda..neki iz druge smjene..cak i teta na nasem poznatom kiosku..i dala mi lizalicu za poklon..xd..
od mame sam dobila nowe tenke..zimsku jaknu..(prezakon..ljubicasta na karirani uzorak)isto tak torba..nisu iste al slicne..ljubicasti kao gornji dio trenirke..(ono ko jakna al je tanje..lol..)parfem...i sad petak,subotu ne znam kad idem s mamom u shopping da mi kupi jos neke stwari..i u kino..najwjerojatnije gledat "ponocni wlak smrti" ili "ulovi smarta"..zato kaj bi jedno od toga s mamom a drugo bi owaj wikend kad bi wodila cure u kino...mcdonalds itd..kao za rodendan da proslawimo..partysretanyes..al nisam ziher da ce bit owaj wikend..al ja brijem...da da..lol..
e da..dobila sam nowi laptop..neki najnowiji kao i najbolji..lol..ma ima swe ziwo...ne znam kaj nema...lol..
ima bluetooth..ima kameru..mogu sebe gledat i slikat..a mogu i onak ko normalna kamera nekog drugog gledat..
hm..kaj jos..ima odlicne zwucnike..najbolje koje postoje..zato sam i htijela taj..meni je muzika wazna..lol..
ima neki sms nesto...lol..ma ne znam..nemrem popamtit swe naziwe..ugl..nema kaj nema..lol..smijehsretan...
i tak...tata mi je skinuo cijelu 5 sezonu Tree Hilla...i prwe dwije epizode 6 sezone...pa to sad gledam owih dana..prezakon je..zanimljiwo..hehe...i tak...owaj post je pri kraju..ne znam wise kaj bi napisala..skratila sam kolko sam mogla..iako jos ima brdo detalja i događaja i s mora..i poslje mora..i u skoli...i swe...
al i owak je post dosta dug..slike necu stawljat sad..ne znam ni koje bi..idem gledat punu kucu..(ise mishelle slawi rodendan..a ja sam jucer..hihi..mislim oke nije joj za stvarno rodendan..al..xd..)
aj idem ja..ne znam kad ce nowi post...nebu tak skoro..al prwi put kad cu imat wise wremena..ono kad bas uhwatim i da bu bilo nesh nowo..pisem post..ugl...zelim swima sretan pocetak nowe skolske godine..dobre ocjene...i zabawe..hehe...tnx swima na komichima u proslom postu....luw ya all...yessretankisswinkwave


15:59 | Komentari 633 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0