petak, 07.03.2008.

konachno novi post...

eej...omg...kak dugo nisam napisala post...strashno...xd...nutno
da onak...a najbolje je to kaj sad ne znam kaj da pishem..
al ok..omg..mi danas nismo imali skole..thumbuppartysmijeh
bilo neko natjecanje iz matishe...i mi nismo morali u skolu..xd..
i tak...e stavit cu neke slikice..ne znam kaj bi drugo...ludnamcor
Brucas...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

evo...neda mi se vishe...e..znam da vas zivcira kaj stalno stavljam slike..i sorryite kaj nemam bolje posteve...
al fkt...preko tjedna nemam puno vremena da napisem nes posteno..
a kad je vikend..ode mi sva inspiracija..xd..zujonutdead
btw..znam da sam stavila u proslom postu ovu zadnju sliku..
al bas mi je slatka..pa sam ju opet stavila..xd...yescerek
e da..tnx na komichima..sretansmijeh
e ljudi idem ja..posudila sam si SlaGaLiCu sTrAvE 3...
pa idem gledat...yesthumbup...ajd..kisss & poozz svima..kisswavemah


19:51 | Komentari 1555 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0