petak, 27.10.2006.

Best friends

Moja naj naj frendica se zove Sanja i nedavno se iz mog kvarta preselila u Sesvetski Kraljevec.bang
Bila sam u totalnom bedu zbog toga ali sada smo obje poono boljesmijeh
Sada razmišljam zašto nisam s njom napravila blog....
no ne žalim...
Ipak je ona (Juli) moja najdraža i jedina sestrična...
Ali opet mogli smo sve tri zajedno napraviti blog!
Dobro sad je gotovo...
No svejedno može se (Sanja) uključiti u naš blog vidit ćemo
Evo ovaj post pišem sa Sanjom... i jaako mi je drago da smo paa..... često skupa no danas sam na putu do Sanje saznala da njena mlađa sestra ima astmu, pljuga no nema veze mala se jako dobro snalazi pusa Leanamcor
P.S.ispravak nema više astmu izliječila se
Vidite danas sam saznala da je IMALA astmu.

- 19:01 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Juli voli....

Ja volim, konje, mačke, pse, ptice i da ne nebrajam. To od životinja.yes
Od jela volim ćufte s krumpirom... piće cedevita, coca cola, nestie...njami
to vam ja vloim najviše a ostalo isto vloim ali ne kako jako!cerek

Linkovi

Komentirajte i hvalite nas,thumbup
pomozite da poboljšamo svoj
blog(svojim prijedlozima i komentarima)
željno isčekujemo svaki komentar i preporukunjami

Od Lee

Ej ljudi kak smo danas?
Odlučila sam napisati neka pojedinosti o meni.
Ajmo jednostavno reći da ću samu sebe intervjuirati.
Naj boja: Narančasta
Klub za koji navijam: Dinamo
Učim jezik: Talijanski
Od zvjezda: Eduardo Da Silva i još neki da ne nabrjam...wave

Od juli

Ja ću intervjuirati sebeparty
Naj boja: Plava i crvena
Klub za koji navijam: Dinamo
Od zvijezda: Shakira, Jackie Chan itd...
Moj uzor: Svi koji su OK!
Kometirajte nas i dalje CAO!mah