srijeda, 25.10.2006.

Ovo sam ja juli

Ja sam julija ili juli cool kako hoćete sve jednothumbup
Super sam u školi živim život kakav sam željela od malena, super oćjene, prijatelji i sve ostalo. Kako već znate napravila sam blog sa svojom sestrićnom Leom, ona je super. Ja ne slušam narodnjake ni u ludilu,lud ne slušaj te ih ni vi oni su glupi to je definitivno moje mišljenje. Ja slušam Bjelo dugme, Prljavo
kazalište,Shakiru i td... mrzim ona koji se prave važni, to me jednostavno živcira!burninmad
Ali razmišljam pozitivno, to je najbolje.
Da i volim svoju domovinu hrvatsku, volim je svim srcem!hrvatskamah

- 20:52 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Juli voli....

Ja volim, konje, mačke, pse, ptice i da ne nebrajam. To od životinja.yes
Od jela volim ćufte s krumpirom... piće cedevita, coca cola, nestie...njami
to vam ja vloim najviše a ostalo isto vloim ali ne kako jako!cerek

Linkovi

Komentirajte i hvalite nas,thumbup
pomozite da poboljšamo svoj
blog(svojim prijedlozima i komentarima)
željno isčekujemo svaki komentar i preporukunjami

Od Lee

Ej ljudi kak smo danas?
Odlučila sam napisati neka pojedinosti o meni.
Ajmo jednostavno reći da ću samu sebe intervjuirati.
Naj boja: Narančasta
Klub za koji navijam: Dinamo
Učim jezik: Talijanski
Od zvjezda: Eduardo Da Silva i još neki da ne nabrjam...wave

Od juli

Ja ću intervjuirati sebeparty
Naj boja: Plava i crvena
Klub za koji navijam: Dinamo
Od zvijezda: Shakira, Jackie Chan itd...
Moj uzor: Svi koji su OK!
Kometirajte nas i dalje CAO!mah