srijeda, 05.04.2006.

Općepoznato je da neke žene za vrijeme onih dana u mjesecu trebaju više nježnosti i pažnje nego obično. I ja sam, priznajem, takva. Ali još više imam potrebu za seksom. Neke su me frendice čudno gledale kad sam im rekla za to. Ali istina je. imam potrebu. I to više puta dnevno. A mom dragom to, naravno, jako odgovara.
Odlazim s posla, uzimam mob i javljam mu da stižem. Prema mom tonu zna što ga čeka. Naravno, za vrijeme mjesečnice ne prakticiramo oralni seks, to bi ipak bilo previše, ali sve drugo mi totalno odgovara.
Image Hosted by ImageShack.us
Ponekad sam malo napeta, ali to je zaista rijetko. Pod njegovim rukama me više ništa ne boli. Totalno se opustim, posebno ako mi u početku masira leđa, pa zatim prijeđemo na masažu nekih drugih dijelova. Naravno, tih sam dana malo više zahtjevna i sebična, više se brinem za sebe i bitnije su mi moje potrebe, ali mu to kasnije tijekom narednih dana pokušam nadoknadit. Srećom, imam muškarca punog razumijevanja pa se i ne žali prečesto.
I da, danas sam u 24 sata pročitala da su provedena neka istraživanja ili ispitivanja ili šta ti ja znam i navodno je otkriveno/potvrđeno da neke ljude, i žene i muškarce nakon sexa boli glava. Navodno zbog pretjeranog naprezanja glave i vratnih mišića.
Neznam šta da kažem… Valjda je moguće, ali hvala bogu nije se još dogodilo kod mene. Eventualno jak umor, ali o tome bi se dalo raspravljat…
Pozdravljam vas sve do sljedećeg pisanja/čitanja!wave

| 19:21 | Komentiraj (7) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © ...Hot Side of My Life... - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

Copyright © 2006.

Free Website Counters
Free Website Counters
Toliko Vas je bilo ovdje od 25.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

Na Vama je da li će
moje riječi biti pročitane,
da li ćete ih prihvatiti.
Na Vama je da odlučite
hoćete li se vratiti ovdje.
Na meni je da Vam dozvolim
da zavirite u moju spavaću sobu
– možda vam se svidi
pa odlučite promijeniti svoju.
Na meni je da vas natjeram
da Vam se moje riječi
uvuku pod kožu
i da zažive s vama
– možda i u Vašim krevetima…

Na Vama je da
procijenite mogućnosti,
Otkrijete želje,
Ostvarite ciljeve,
Na Vama je da živite
I uživate

Na svaki,
Pa i Onaj `pokvareni` i
Najslađi način

Sve Vam je to poznato
Samo se morate prisjetiti…


Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi koje preporučam:
Wanda
femfem

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us