Volim jednog dečka, zelene oci ima, neznam dal me voli, al me gleda njima. - Hot Mess - Blog.hr
19.10.2009.

Volim jednog dečka, zelene oci ima, neznam dal me voli, al me gleda njima.

So anywhere we are
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us
Anywhere we are
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us


Ajme :D
Iako još uvijek malo bolesna idem u školu umorna, sretna sam. Halloween :D :D Njaaa. Sve je tako lijepo :) Uh, kako volim školu i onog retavog mislava, i svoju novu retavu mater Andrijanu koa i mene voli :D
Ovaj tjedan želim da bude super. Bez obzira na neke trenutne probleme xP
I želim da tjedan bude ispunjen glazbom. I pun zajebancije :D
Ohhh... He loves me :D :D

Music
Turn on that radio
As loud as it can go
Wanna dance until my feet can't feel the ground (feel the ground)
Say goodbye to all my fears
One good song may disappear
And nothing in the world can bring me down (bring me down)

Hand clapping
Hip shaking
Heartbreaking
There's no faking
What you feel when your riding home
Yeah, yeah

Music's in my soul
I can hear it everyday, everynight
It's the one thing on my mind

Music's got control
And I'm never letting go, no no
I just want to play my music
Whoa (music)

Hebe mi se za sve živo :D I za 2 iz vjeronauka i iz eng. (ponašanje xD)
Ionako mie krenulo iz hrvatskog i iz kemija. Iz toga imam 4i5 xp. hh.
Dobila sam mikrofon. Sad si opsjedam Ivanu i Andrijanu preko msna :D
PrekuLL. I nabavila sam si WildVoice Studio i snimit cu si radio emisiju xD
U Zaboku 31.11 heeelooouuweeen partyyy!! Možda. Ali ne sama. Idem samo ako idu i moe kokoši :) Ako ne na halloween, onda u Oro Goro.

Im noddin my head like Yeah!
Movin my hips like Yeah!
Got my hands up, theyre playin my song
They know Im gonna be okay
Yeah! Its a party in the USA!


Ne mogu vjerovati da se bliži 1.11... Tada se vidimo. Tada si mi obecao nešto... A ja to nisam zaboravila :)) Još uvijek tu tajnu ljubomorno čuvam od nekih ljudi. Ili ne? Vidjet cemo :)

I finally know just what it means
To let someone in
Just see the side of me
That no one does or ever will

So if you're ever lost
And find yourself all alone
I'll search forever just to
Just to bring you home
Here and now this I vow



You love me. And i love you. Just you know me. No one dosen't know me like you.

Yeah.

Now... LET'S PAAAAAAAAAAAAAAARTY!!!
21:38 , Komentiraj { 24 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis?
Don't fuck the girl on this blog. That isn't nice. Ok?

A ono. Oš znat neš o meni? Čitaj posteve. To ti neče bit teško.
Al ono. Osnove...

• Rebeka
• 13 god
• Zagorje
• Sexualno ugroženo diete xD
• Nickelback

Photobucket

Nije me strah kad ostave me svi,jer znam da nećeš ti.Nije me strah kad oluja se sprema,jer imam prijatelja kakvog nitko nema.


Oš me bolje upoznat?
Facebook

I'm a mess when it comes to you
I've got no inhibitions what'soever it's true
I'm not the kind of girl who runs around like this
Caught up in a kiss
Best friends with benefits, no

But you're so racy, you're my favorite guy
So unruly, so uncivilized
Cupid got me right between my eyes
You know you got it real bad
Doing things that you never did

Oh oh whoa, oh oh whoa oh
You wake up in your bra and your make up
Oh oh whoa, oh oh whoa oh
Cars in the driveway parked sideways
Yeah I know this is killing me
I'm leaving every piece of my conscience behind
Oh oh whoa, oh oh whoa oh
I'm such a hot mess
I'm such a hot mess
I'm such a hot mess with you

With you I never knew loving you could be so fun
It's true I was such a good good girl before you came along

But you're so racy, you're my favorite guy
So unruly, so uncivilized
Cupid got me right between my eyes
You know you got it real bad
Doing things that you never did

Oh oh whoa, oh oh whoa oh
You wake up in your bra and your make up
Oh oh whoa, oh oh whoa oh
Cars in the driveway parked sideways
Yeah I know this is killing me
I'm leaving every piece of my conscience behind
Oh oh whoa, oh oh whoa oh
I'm such a hot mess
I'm such a hot mess
I'm such a hot mess with you

I'm getting speeding tickets
I'm acting just like a misfit
I'm letting my mail pile up to the ceiling
You're making me irresponsible
'Cause I just want to be with you
Act rambunctious and see what I do

Go hard, hit that gas
Living life like it's all you have
Push this heart and make it last
All this love is worth it
Mess, hot mess

Oh oh whoa, oh oh whoa oh
You wake up in your bra and your make up
Oh oh whoa, oh oh whoa oh
Cars in the driveway parked sideways
Yeah I know this is killing me
I'm leaving every piece of my conscience behind
Oh oh whoa, oh oh whoa oh
I'm such a hot mess
I'm such a hot mess
I'm such a hot mess with you


I can do
1000
clicks
in 30 secs.
Are you faster?

Linkovi ^^

Šat ap!
...Koliko prozora ima dvor...
...Toliko iglica ima bor...
...Koliko zvjezdica na nebu sja..
...Toliko te volim ja...

Primi mi ruku, taj posljednji put. Zaogrni me u svoj crni kaput. Jos jednom da osjetim miris tvoga tijela, u konacnici, da ti se predam cijela.

trazi mi ljubav i tebi cu je dati trazi mi da umrem i srce ce mi stati,al nikad ne trazi da odem od tebe jer umesto krvi teces mi kroz VENE..


Jebes zivot kad dusa pati,kad covjek covjeka ne moze da shvati...Jebes zivot kad ti dusa vene...i kad zivis od jebene uspomene...


Svako možda voli baš tebe, ali te ne može spasiti od samog sebe, jer svi koji se tebi dive moraće u zabldi da žive! oni ne znaju da kao poslednja sveća samo za mene goriš, ne znaju koliko te volim, koliko me voliš..

necu da zaboravim sva ta sjecanja bolna, jer isad mi znace vise nego sudbina bolja...

koliko puta sam rekla, nastavi dalje, ali rijec ljubav vraca me u prosle dane, nanosi mi bol i tugu, jer ti umjesto mene, sada ljubis drugu :)


credits
MissSmile. - x x x