evo malo pjesmica o mom klubu
dok u nama ima plave krvi,
DINAMOče uvijek biti prvi.

mi smo B.B.B. među nama
vlada ludilo,razbit ćemo
svakoga tko ne voli DINAMO!!!

dinamo je najbolji,dinamo je
slavan nitko u Europi njemu
nije ravan!!!!

nočaš bit če nereda nočaš
bit će ludnica,evo idu huligani
Zagrebačkih ulica!!!!!

ima nas purgera više od
kineza,pjevamo bolje od engleza!!!

da je sloboda i demokracija bio
bi dinamo,a ne croatija!!!!

tisi ponos mog zagreba grada,u kojem
zakon purgera vlada,ja bit ću sa tobom
i u nebo kad uđem,ja Dinamo volim jer
mi je suđen!!!

ajmo purgeri,dići ruke i pjevat,pjesmom
Dinamo bodrit,nikad ne prestat!!!

dok se zemlja oko sunca kreče,
Dinamovi huligani nikad umrijet neće!!!

srce moje ko vatra gori diše za
Dinamo i ludo ga voli!!!znaš li
zašto Dinamo Bog stvori?
on je nada da spličane boli!!!!!

plava krv teče mojim venama jer
nema nikog boljeg od Dinama!!!

mi smo Bad Blue Boysi,mi smo
Dinamo,ko Sljeme veliko,veliko
srce imamo!!

rođen sam u gradu ispod Sljemena,
moja adresa je Tribina Sjeverna!!!

maximir je sav u krvi,Dinamo če uvijek
biti prvi!!!!

iz Zagreba grupa cijela i krv nam
je plavo bijela.hrvatski smo mi
sinovi odani smo plavoj boji!!!

volim te mama
ali ne više od Dinama!!!

zbog Dinama nek me pljuju,zbog Dinama
nek me psuju,i krv moju mogu piti,al za
Dinamo ću uvijek bit za Dinamo suze lit!!

































sexygirl0113

28.11.2008., petak

EVO MENE NAZAD

pozek ljudi iseeeeeeeee nije me dugooooo
bilo bila sam u bolnici ajme bilo je užasnooooo
2 dana sam bila na infuziji i skoro sam dobila sonducrycry
ajme komaaaaaaa je bilo ja sam samo molila boga
da što prije izađem i evo me napokon
sam izašla na zrak...e da i jučer su mi neku cijev debelu gurali
u želudac iseeeeeeee užasno je bilo ja sam samo molila
boga da što prije bude gotovo da idem doma da vidim
svoju ekipu,dečka ma tj sveeeeeeeee i da upoznala sam dosta zanimljivih ljudi
a najviše sam se skompala sa anom iz siska i sa karlom
hm..veliki je dalmošyeswinkiz zadra je..ma legende
su svi..hehe a karlo je još ostao a jadan šta če on sad bez
mene i ane a neka neka nama se je prkosio da nejdemo doma i eto
šta mu je sad bilo...ajde ljudi poziććć moram ićwavemahwave

- 16:29 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ej.........ovo mi je prvi blog...i nadam se da će te biti zadovoljni.....i svi ste DOBRODOŠLI!!!!
Ja SaM.........
IME:KrIsTiNa
PREZIME:NiJe BiTnO
NE VOLIM: hAjDUk,
LjUdE kOjI lAžU...tRaČaJu..........uMiŠljEne i DvoLIčNe

VOLIM:JeStI,PiTi,sVoJe pRiJaTeLJe,i jednog dečka..,svog psa rexa,DINAmoooo.SLUŠAM:CaJkE..
..sTrANo.. .i DomAćE...jednostavno sve!!
moJI PRIJATELJIkissgreedyheadbangmadthumbupsmokincerek:font>Jessy,ivana,tea,...........aKo sam nEkoga
zabOraVila neKa sE ne Ljuti...frendOVI...doMy,ivaN,MateJ,
toNY,siniŠA


ivan


siniša & matej


berni & hrca


monny


koka moja

joooooooj moja seka i ja


moj pesek tornjak...rexxx


ja

SADA MOJI NAAAAAAAJJJJJJJJJ IGRAĆIkissbelj

tadić & vrdoljak


moj braco


vrdoljak,rakitić.....dvije legende


manđa


fićo


kalinić & rakitić


lončarić


filip lončarić


mario


ljutko


mikić & biščan....hehheh


moja ljubavcerek


badelj moja legenda mala


miralem pjanić


vrdoljak


hm.....loooooool


mandžukić










[url=http://imageshack.us][img=http://img386.imageshack.us/img386/7624/milanbadeljww4.jpg][/url]