< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

....>nAsHa sRaNjA<....

...:LiNkIcHi:...

...TeIcH...nut
....TeIcH & MiKoLa...naughty
...VuJiC...thumbup
...NaŠa KaRlIcA...kiss
...kRiStIćKa...zujo
...kUnA mArIjAn...smokin
...tOnkA,nInA & sTeLa...nut
...MiLiČeViĆkA...smijeh
...jOsIpa...rofl
...dOrA...smijeh


............>nEšTo o NaMa<...........

.......aj prvo ja........smijeh
.........oke........

iMe: iVaNa
PrEzImE: /
SkUl: gRiGoRkA
rAzReD: 7. ( aLi UsKoRo ViŠe nE )smijeh
nAj fReNdIce: tEa,KaRlA,TonKA,pEtrA,JoSiPA,mATeA,ElEna.....
NaJ FrENdOvi: tIn,fRle,dAva,MaTa,zAgO.....
VoLiM: -SvOjU ObIteLj
-MoJU mAjUsmijeh
-fReNdOvE/FrEnDiCe
-SvOg PsA ( bEn )
-ČoKoLaDu
-žIvOtInJe
- .......

Ne VoLiM: -UmIšLJeNe I bAhAtE LjUdE
-zMijE
-gLiStE
- ...........

.....eto ukratko o meni........nut


........ovo sam ja..........
Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 04.07.2007.

..........neam pojma............

............ja neam pojma ništa...............neam pojma jel tea ovo smatra blogom ili ne............stvarno ništa ne znam.....možda ga i obrišemo............ma neam pojma ništa..............tak ako naglo nestane znate da je obrisan............aha.............ugl...............kak je ova kiša dobro došla...............malo je zahladilo........nije više sparina kak je bila..............al ugl...............neam pojma šta da vam kažem...............e da...............ja neću ovaj blog pisat............nek ga sad malo tea napiše..........aha.........ja ga više ne pišem.........dok ga ona ne napiše..........aha.........da...........da.........ugl.........idem u ŽU pa svejedno ne mogu pisati postove.........da.....da...........idem landrat.............hehe............ugl..........ae voli vas sve iwana..............aha.............puffa............



komentari (22) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.