lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

....>nAsHa sRaNjA<....

...:LiNkIcHi:...

...TeIcH...nut
....TeIcH & MiKoLa...naughty
...VuJiC...thumbup
...NaŠa KaRlIcA...kiss
...kRiStIćKa...zujo
...kUnA mArIjAn...smokin
...tOnkA,nInA & sTeLa...nut
...MiLiČeViĆkA...smijeh
...jOsIpa...rofl
...dOrA...smijeh


............>nEšTo o NaMa<...........

.......aj prvo ja........smijeh
.........oke........

iMe: iVaNa
PrEzImE: /
SkUl: gRiGoRkA
rAzReD: 7. ( aLi UsKoRo ViŠe nE )smijeh
nAj fReNdIce: tEa,KaRlA,TonKA,pEtrA,JoSiPA,mATeA,ElEna.....
NaJ FrENdOvi: tIn,fRle,dAva,MaTa,zAgO.....
VoLiM: -SvOjU ObIteLj
-MoJU mAjUsmijeh
-fReNdOvE/FrEnDiCe
-SvOg PsA ( bEn )
-ČoKoLaDu
-žIvOtInJe
- .......

Ne VoLiM: -UmIšLJeNe I bAhAtE LjUdE
-zMijE
-gLiStE
- ...........

.....eto ukratko o meni........nut


........ovo sam ja..........
Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 19.06.2007.

.........i danas je bio super dan.......

........jao kak je bilo dobro u školi.........samo su zaključivali ocijene........ja fino zadovoljna........ma prezadovoljna........sva sam happy.........jaooo danas imamo fiziku popodne.......kao sređujemo ocijene........ma dajj........ko da se meni da ići još u školu.......al moram.........šmrcc.........a šta ću..........ae nadam se da će i tea napisati koji post uskoro..........smijeh nadam se............ae idem ja sad.......ewo vam moja i teina pjesma.........stalno je pjevamo.........i dobro nam ide..........mm........rofl





komentari (6) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.