lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

....>nAsHa sRaNjA<....

...:LiNkIcHi:...

...TeIcH...nut
....TeIcH & MiKoLa...naughty
...VuJiC...thumbup
...NaŠa KaRlIcA...kiss
...kRiStIćKa...zujo
...kUnA mArIjAn...smokin
...tOnkA,nInA & sTeLa...nut
...MiLiČeViĆkA...smijeh
...jOsIpa...rofl
...dOrA...smijeh


............>nEšTo o NaMa<...........

.......aj prvo ja........smijeh
.........oke........

iMe: iVaNa
PrEzImE: /
SkUl: gRiGoRkA
rAzReD: 7. ( aLi UsKoRo ViŠe nE )smijeh
nAj fReNdIce: tEa,KaRlA,TonKA,pEtrA,JoSiPA,mATeA,ElEna.....
NaJ FrENdOvi: tIn,fRle,dAva,MaTa,zAgO.....
VoLiM: -SvOjU ObIteLj
-MoJU mAjUsmijeh
-fReNdOvE/FrEnDiCe
-SvOg PsA ( bEn )
-ČoKoLaDu
-žIvOtInJe
- .......

Ne VoLiM: -UmIšLJeNe I bAhAtE LjUdE
-zMijE
-gLiStE
- ...........

.....eto ukratko o meni........nut


........ovo sam ja..........
Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 18.06.2007.

............malo nam vremena treba..........

e ljudi kak kaže naslov malo nam vremena treba da uredimo boxeve i ta sranja.....ugl........potrudit ćemo se da blog bude THE BEST.........hh.........ma ugl........ewo sad će moja ljubav teica doći po mene pa idemo van......e ljudi jedva čekam da završi škola.......yeah........ma ne mogu još vjerovati.....ali jedva čekam.......e danas izašli ovi osječki osmaši u glasu slavonije........jao kak ima prelijepih dečkiju.......mmmm.......no coment........prelijepi su........obavezno kupite..........imat ćete se čega nagledati.......(mislim na cure)........a dobro valjd će se i dečki imat čega nagledat........nemam pojma........ae jako vas volim sve...........tea sam što ne dođe pa moram žurit..........pusSsSssSa..........LAW YA...........
By: iwana



komentari (0) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.