Mirko San Andreas 1+3

nedjelja, 04.02.2007.

THE NEW POST BY ME- lil M

Alo ekipa šta se radi.
Tila bi samo pozdravit cilu ekipu s plesa ( Don Kolarek Crew), i da svi koji bi htjeli plesat Hip-hop, new style... Neka ostave poruku na blogu,ockey! pa cemo neš sredit

pošto ja dugggo,predugo nisam napisala post bio bi red da i ja prokomentiram nova događanja u našoj "dragoj" školici.E pa da krenemo.
Prva stvar kaj me čudi je to što je ledeni sad u petak bio PRAZAN- wtf, to se ja brijem još nije dogodilo u povijesti ledenog.....ljudi di ste???
E a ovi prvaši,kao prvo neki tip me nazvao TETOM,pa jebemu klinci kaj vam ja izgledam ko da imam 3 banke???????bang
A cure? Klinke su ful bahate(svaka čast iznimkama),a uz to ful čudne....opte čast iznimkama.
Pol prvašića uopće ne izlazi van iz razreda,sjećam se kad smo mi bili 1.raz ,mi smo non stop visili na hodniku zajebavajući se s ekipom.....headbang

04.02.2007. u 19:06 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu se radi...??

Pošto volimo hip-hop kulturu o tome ćemo pisati i stavljati slike,ma bit če tu puno togathumbup
Što se tiče ovog broja 13 što se pojavljuje u blogu,on ne predstavlja naša ljeta već gimnaziju koju pohađamo a to je 13.GIMNAZIJA. Tak da ne bi došlo do zabune...

A kolko vas je.....

Free Web Counter

hit Counter