Mirko San Andreas 1+3

utorak, 30.01.2007.

Opet je ona ...

Ljudi jadna naša Petra je opet buina jaako ima tmeperaturu i još uz to ima strganu ruku i nosi longetu (Stela; pozz Steli) želim joj da to prije ozdravi....i... da što prije dođe opet u školuwink ajd dobro malo sam pretjerala sa dobrim željama rolleyesrofl
ljubavi što prije ozdravi dosadno je bez tebe kisskisskisskiss

Uglavnom za sve oni koji nisu skužili u našu školu već više od jednog polugodišta snama u smjenu idu PRVAŠIĆI i neki mi posjećuju blog (bravo i hvala) Poprilično su bahati kad uzmeš u obzir da mi nismo takvi bili rolleyes premda dosta dobro prolaze (moglo bi se promjenitzujo) ali ne kuži se neka razlika među 1. i 3. razredima. Nekak, negovorim baš za sebe, mislim da to počinje neke osobe smetat ...moj savjet malo manje bit bahati i više se koncentrirat na ljubaznost ispalti se jer se isto to i vraća .. Iskreno nemoj te mi zamjerit na ovako glupom postu kasno je a dosadno mi je ... mogla bi vam pisat o koječemu ali neću ... čisto da nešto i prvašići saznaju....... ali..... skužih... .da... ih nema.... baš...zijev
ajd laku noć i sretna vam nova godina to sam zaboravila čestitatludsmijehsmijehsmijehpartylud

Pozdrav svima
BY ME

30.01.2007. u 00:37 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu se radi...??

Pošto volimo hip-hop kulturu o tome ćemo pisati i stavljati slike,ma bit če tu puno togathumbup
Što se tiče ovog broja 13 što se pojavljuje u blogu,on ne predstavlja naša ljeta već gimnaziju koju pohađamo a to je 13.GIMNAZIJA. Tak da ne bi došlo do zabune...

A kolko vas je.....

Free Web Counter

hit Counter