Mirko San Andreas 1+3

nedjelja, 24.12.2006.

**********CHRISTMAS*********

Image Hosted by ImageShack.us

Premda kako oni zločesti ljudi na tv-u kažu nećemo imati bijeli Božić, nadam se da će ipak na nešto ličit sve to slavlje. Svima vama odmah na početku želim NAJLJEPŠI BOŽIĆ KOJI STE IMALI DO SAD, NEK VAM SE SVE ŽELJE ISPUNE .....
Zapravo mi je sad bila namjera reći vam svoje mišljenje o tome kako je božić postao poprilično komercijalan i najviše se isplati trgovcima.....ali neću vam o tome pričat. Više manje svi to znaju i glupo mi je sad tu iznosit neko mišljenje kad je sad na svakom blogu neki komentar o Božiću i komercijali blablabla.Iza svega toga ipak stoji neka dobra stvar nadam se....
Ali je li ikad od vas netko razmišljao o tome zašto mi slavimo 25.12. U kalendaru piše da je to BOžić kao dan na kojem se rdio sin božji a.k.a. Isus Krist. Ako je to kalendarski točno kako je moguće da mi slavimo novu godinu 1.1. ako godine brojime od Kristova rođenja. Na ovo pitanje sam dobila neke nerazumljive odgovore ali to vam sad ne želim pisat u svakom slučaju sve što vam trenutno želim reći je da provedete Božić sa svojim najdražima na vaš najbolji naćin. Uživajte i razmišljajte kamo će te za Novu .....

BY ME

24.12.2006. u 19:55 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu se radi...??

Pošto volimo hip-hop kulturu o tome ćemo pisati i stavljati slike,ma bit če tu puno togathumbup
Što se tiče ovog broja 13 što se pojavljuje u blogu,on ne predstavlja naša ljeta već gimnaziju koju pohađamo a to je 13.GIMNAZIJA. Tak da ne bi došlo do zabune...

A kolko vas je.....

Free Web Counter

hit Counter