petak, 13.01.2006.

PNNKAŽNTK

Vrati se lađo moja odaklen si došla...

Baš gledam dnevnik i ostale informativno-poučno-edukativno-obrazovne-cnn emisije i razmišljam si...
Recimo, lijepa stvar je ta ptičja gripa. I to turska.
Došla neka ekipa radit' reportažu i gurnu brkatom turčinu mikrofonče pod brk i tip kuka kako je ptičja gripa prokletstvo i tako to...
Ja si baš razmišljam da je ljudska rasa ozbiljno najebala.

Drkaju nas sa svih strana, dakle s istoka ptičja gripa (koja je bila i kod nas, ali nije zaživjela u cijelosti).
Pa su iranci opet počeli drkati po nuklearnom oružju.
Ludi iračani, bombaši samoubojice.
Popizdila crkva u hrvata.
Đorđ Bush kao šerif svemira.
AIDS.
Tsunami.
Rak.
I tako dalje i tako bliže, jedna cigareta više, jedna cigareta manje.

Posjetite Prišt i Čir i dajte svoj doprinos. Možda baš vi osvojite bocu viskija.

A za kraj vas pozdravljam sa par citata, od velikih kantautora, Mrle i Prlja.


"Želatina mi je; pogodi, di, di
pogodi, di, di
U očima, ma, ma
U očima, ma, ma
Mozak mi se totopi, pi, pi
totopi, pi, pi
Popij ga, ga, ga
Popij gi, gi, gi"

"Jedna mala gleda pa se kezi
Skrili noge siroki trapezi
Neki kažu da tabane nemam
Žene viču: Tebe Sexy trebam!"

A za sve one koje zanima kako je Let 3 sklepao ingenioznu pjesmu "Kurcem u čelo", slijedi i objašnjenje od dr. mg. sc. Prlja.

Probudio sam se. Ponekad me ujutro boli glava, to je vjerojatno zato što sam do kasno u noć mirisao cvijeće. Otišao sam u WC i posrao se u lavor, onda sam govno razmazao na flaster i zalijebio ga na čelo zato da neutraliziram naporan miris cvijeća. To bi otprilike značilo da ako puno mirišeš cvijeće, onda moraš malo i govno...
Otišao sam tada na skijanje, no jednu skiju sam podmazao, a drugu ne tako da mi je skijajući jedna noga otklizala naprijed, a druga ostala iza. Napravio sam špagu sa govnom na čelu. Onesvijestio sam se. Tako u nesvijesti imao sam osjećaj da me satima netko lupa kurcem u čelo. Eto i prijedloga za pjesmu: neka pjesma bude skijaški hit na koji će skijaši nakon cjelodnevnog skijanja plesati cijelu noć. Tekst bi išao npr.:

Kurcem u čelo
Kurcem u čelo
Kurcem u čelo
Kurcem u čelo

Odlično, zar ne?


Kurcem u čelo, nabije vas Hrvoje Horvat

- 20:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>