nedjelja, 13.11.2005.

Is it possible that I'm in love?

Da li je moguće da je i taj dan došao?

Juče je bila subota, pa sam skočio do Moto Bara sa Don Juanom, Dadom, Kurtanjekom (+njegovom curom). Ono, bilo je ok. Ocijena 3. Niti ono turbo super niti fakat loše. Zlatna sredina.
Vidio sam Mary-Jane, Petru Lugaroff (njih 2 su nas došle pozdraviti kad smo cugali vino iza škole), Tonku, Veeeendi, Maju R, Igora, Magdića... Fakat dosta ljudi.
Pošto je bilo martinje cugali smo domaće vino vani, neko crveno vino iz Moto Bara, Ribara, pa opet domaće i takoo... Ono... Nisam se napio nego... Taman. Bilo je taman.

Što se događa sa mnom... Iznenadio me velik broj komentara na blogu, ali fakat je...
Mislim, još kad sam saznao da dosta ljudi čita moj blog... Weird...

Nego, htio sam se evo javno ispričati što sam sumnjičio LadyBug da mi ostavlja evil comments na mom blogu... Nije ona pa eto... My apologies.

Da se vratimo što se događa sa mnom... Dakle, bacite ponovo pogled na naslov. To pitanje se pitam u zadnje vrijeme. Da li je to moguće... Muči me to što ta mogućnost se čini vrlo vjerojatnom...
S tim da ne mogu napisati o kom se radi jer postoji mogućnost da ipak nekako dođe do bloga i ne želim onu weird situaciju. Mogu samo reći da je ono... Moj tip cure (hm... Žene?) i tu smo negdje što se tiče spike. Dali će biti šta od toga... Hm... Jako teško, ukratko, kad će cijenjeno čitateljstvo saznati who she is biti će dosta zbunjenih faca. Ali šta sad...

E da, dobio sam novi nadimak... Mislim... Čudno... Horvat-Pitt. (umjesto Horvat ubacite moje stvarno prezime). Ali uopće se ne ljutim, što je najčudnije od svega. Mislim, kad uz tvoje prezime povežu prezime najseksipilnijeg muškarca na svijetu, ne zvuči mi kao razlog za ljutnju.

I tako to... Možda sam zaljubljen, možda nisam. Ali imam feel da jesam.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaargh... Sav sam nekak... Čudan. Hepi sam u zadnje vrijeme, kao da uzimam Prozac. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Budite mi dobri,

Voli Vas Hrvoje

- 18:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>