nedjelja, 09.10.2005.

Just an ordinary fucked-up day

Znate kad vas pukne onaj period u životu kad ste nekako happy, kad nemate nikakvih briga, kad vam sve ide od ruke... Jednostavno ste sretni.
E pa trenutno mi je totalna suprotnost.
Nekako sam fucked-up. U petak sam bio u klubu, negdje prijepodne/popodne. Od 11-4. Bilo je dosta zanimljivo (osim što je el presidente nadrkan pošto je prestao pušiti). Bio je Dado, došla njegova cura, el chupa, došli su kasnije Irena i Silvio. (likovnjaci).
I sad nešto zanimljivo... Meni za oko zapela ta Irena. Visoka, crvena kosa, naočale, jako zgodna. I razmišljam koliko ima godina, recimo 23, 24 max.
I danas saznam da ima 29, dijete, oženjena... Mislim, nije da sam imao namjeru upucavati joj se, neg je ovak ok... Fasciniran sam koliko sam pogrešno procijenio. Ali nekako mislim da bi joj bio kompliment da bi joj dao najviše 23 godine.
Petak sam bio doma, gledao Jurski Park... Nije mi se fakat dalo ikud. Neraspoloženost totalna.

Jučer također bio poprilično uspavan dan. Snimao sam za dane grada Zaprešića, turnir u golfu. (ujutro). Naveče sam gledao tekmu... Kao pravi nogometni fan... Onak, padne gol, svi urlaju a meni totalno svejedno. Šugavi nogomet... Dobro, ja sam f1 fan pa ono... Kasnije sam otišao do Moto Bara, vidjeti šta ima. Vidio sam Tonku, Mary-Jane, Saru (iliti Ladybug), Valicu... Bilo je dosta poznatih ljudi.
Možda je to moja pogrešna procijena, ali nekako sam stekao dojam da je Sara izbjegavala eye-contact sa mnom. Kažem MOŽDA. Nisam baš bio siguran. Tak da je moguće da sam krivo zaključio.

Danas sam se ustao oko pola 7, da mogu gledati formulu1, uživo iz Japana. Inače kad su tako prekooceanske utrke, redovno se ustajem. (recimo Australija, 4 ujutro).
Za sebe bi rekao da sam navijač Ferrarija, a tek ove godine sam skužio da bi se kvalificirao kao pravi navijač. Nakon 6 godina apsolutne dominacije, ova godina im je slaba. Ali nema veze, ako za nekog navijaš, valjda ćeš biti uz njega (tj. njih, ako je momčad) i kad mu ne ide.
Ali me Kimi razveselio, iz utrke u utrku se dokazuje kao naslijednik Schumachera i želim mu da osvoji naslov. Poslije Schumachera, naravno. Svaka čast Kimi, odlična vožnja.

Nekako sam neraspoložen... Kad malo bolje pogledam što sam napravio u 2005. total je apsolutno ništa. Dado i njegova cura su me potakli na razmišljanje. Nisam dosta dugo bio u bilo kakvoj vezi. I to me polako zabrinjava... Kao da sam vuk samotnjak... Valjda sam prekompliciran. Ili sam tip dečka koji se klasificira kao "frend type".(makar, nije ni to loše).

Jel možda zabranjeno pušenje svira "nek ti piše pjesme onaj tko te jebe"?
Ako da, onda mi je to jedna od jačih fora. Recimo, nek ti plaća kavu onaj tko te jebe. Ili nek te vozi onaj tko te jebe.
Makar ne bi baš to rekao nekoj curi... Nisam takav.

A eto...
Voli Vas Hrvoje

- 20:16 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>