nedjelja, 02.10.2005.

Me, Myself and I

Ukratko, zadnji post je bio prije par dana pa da vam kažem što se sa mnom događa.
Osim što sam prošao ispit, ostatak radnog tjedna protekao je u učenju za zadnji ispit, ispijanju kave i čilanjem. Zanimljivo je to da je i vikend tako prošao.

Zapravo, Petak mi je bio super dan. Bio sam u kinu, gledao Charlie and the Chocolate factory i totalno sam oduševljen. Burtonom, Deppom, efektima, čokoladom, Oompa-Lumpama... Cijeli film je fenomenalan tako da ga toplo preporučujem. Mislim da ću ga opet ići gledati.

Subota (tj. jučer) bila je isplanirana za odlazak u Moto Bar. Na svirku. Od nekog benda kojem nitko nije znao ime.
Ali iznenadio sam se koliko su dečki bili ok. Dobro sviraju, samo im je repertoad dosta šarolik, ali nije to neka zamjerka. U biti, u pauzi sam pričao sa gitaristom/pjevačem i lik je totalno ok. Kuži se u glazbu.

Bio je rođendan Maji Rašić pa je to bio povod ovog koncerta. Dakle, Majo, sretan ti rođendan. (opet).

Bilo je previše poznate ekipe da sad nabrajam. Ali meni večer nije bila baš nešto. Onak, nisam se osjećao baš najbolje, a još sam i malo bolestan pa ne mogu baš divljati i skakati okolo. Ono, čilao sam. Popio sam jednu žuju i 2 bavarie. I to je to. Apstinirao sam od alkohola potpuno.
Negdje oko 22h je došla murja, prolila cugu ekipi i otišla. Baš sam se nadao da će me legitimirati ali ništa... Ono, kad sam trijezan i miran, onda ništa. Nisam im zanimljiv. :-)

I da, Mary-Jane me upoznala sa Vendi, tj. nekom njezinom frendicom koja će možda postati novi član moje grupe (Pošto Petra Lugarov odustaje). Zgodna cura, (više bi rekao slatka), zanimljiva u svakom slučaju.
Večer nije bila ništa posebna. Stvarno.

Nešto sam dosadan u zadnje vrijeme, ne pijem, ne pušim žižu i haš, samo sam na cigaretama, kavi i sokovima. Totalno sam dosadan. A jebi ga...

Danas ujutro sam bio na berbi kod Hribara (koji je btw. jučer bio opet u elementu. "Don Juan", koji bari sve po redu). Biti će nešto vina (kojih 100-tinjak litara) i tak to. Njegova mama je napravila jako fin ručak i eto, došao sam doma i tako to...

Ništa posebno da vas zabavim svojim ingenioznim i nevjerojatnim smislom za humor. Izgleda da sam Fucked-up.


Drž'te se,
Voli Vas Hrvoje

- 14:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>