< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

on this blog you can see all about horses.........
that beautiful animals.......horses........
horses and me 4ever 2gether...................
horses 4ever and ever after in my heart...............
horses-my love, my life, my all.............

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Uživali su slobodu,
a onda su postali roblje
ljudskome rodu,
radili su i vukli
dok su ih tukli...
Zagledaj se u to oko,
vidjet češ povijest duboko,
konji vole livade i ravnice,
i slobodu poput ptice.
I konj je samo božje biće,
a ne stvor koji se riće.
Biti na konju
izreka je stara,
vrijedi za one
s mnogo dara,
osjećaji tad su pravi,
jer konj ti nikad ne radi o glavi.

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

free spirit
haflinger mare
golden stallion
colour midnight
enchantment
devil horse
a shetland pony
dark grey gelding
beloved friend palomino mare appaloosa stallion sisters Foals40 Foals14
Foals44
Foal444
Horse10
StallionBite
3FoalsSpring
Sundance
Sundance
Sundance
Belladonna and Bruja
Belladonna
Belladonna
Sundance
Sunny Wild13
Foals27
Foals52
Herd52
ASpringColt2
Herd53
Wild2
Foal113
Wild11
Horse20
Wild horse
arabians
foal
greys
sunset run
running mare and foal
mare and foal
Gypsy Vanner
Warmblood
Friesian
Andalusian
Gypsy Vanner
Light Gray Horse Cantering
Nuzzling Mare and Baby
Pretty Gypsy Vanner
Black Horse
P8200908_AmiHd
P9281364_Msla_Ami
P7251083_missoula_ami
P8200908_Ami
P8271531_Missoula
P9171227_running
P9041053_AmiHD
P9171230_Missoula
P9171235_What
P9171232_Msla_Ami
P9171241_myloves
Horse No Jumps No Glory Icons

Horse No Jumps No Glory Icons


Wild Horse Icons

Wild Horse Icons


Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
horses,  Image Hosting
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
p1030842
p1030843
p1030844
p1030845
p1030846
p1030848
p1030851
p1030852
Bestla
Eleganca
Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures

Click here to get images like this!
My Pictures






















petak, 28.09.2007.

danas na natjecanju

kao sto znate iz proslog posta, bila sam na medjunarodnom natjecanju u preponskom jahanju na hipodromu, bilo je super!!!!!!!!!!!!!!!!! opet sutra idem i preksutra....................
ne da mi se pisat i opisivat pa vam evo malo fotka s natjecanja(slikane su s mobitelom pa nisu savrsene)




- 20:04 - Komentari (52) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.