petak, 07.09.2012.

Tko je bio u mom wc-u????

Istinita priča jednog djecaka s foruma:


imao sam nekih 7-8 godina i bio u svojoj sobi...igrao igrice na kompu. i odjednom sam čuo svoju mamu kako plače (u wc-u) i otišao sam tamo i vidio mamu kako sjedi na podu i plače ko kišna godina. i sada, na početku mi nije bilo jasno što radi na podu i zašto plače, a pola sata prije mi je rekla da ide u rijeku (inače sam iz crikvenice)...sve što je rekla je da ju pustim i da ju negledam u ovom stanju, što sam ju i poslušao i vratio se u sobi sav zbunjen...čim sam sjeo za kompjuter, u sobu mi je uletio tata i počeo me grliti i plakati. sad mi opet ništa nije bilo jasno...wtf? starci mi plaču? radi čega? da bi meni na kraju stari rekao da je stara prije 1 sat poginula u automobilskoj nesreći na putu prema rijeci...a ja sam zbunjen gledao u tatu i rekao mu da sam ju prije pola sata vidio kako plače u wc-u...i sljedećih 20 minuta sam mislio da se oni zajebavaju (neznam, zašto sam to uopće pomilislio) dok mi frendovi nisu počeli slati poruke gdje su mi pružali sućut)...bio sam u takvom šoku da sam neko vrijeme mislio da je sve to san, dok vrijeme nije sve više i više prolazilo i shvatio sam da je moja stara stvarno poginula.....i dan danas se pitam...tko je onda bio ono u mom wc-u...


14:19 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.