četvrtak, 30.08.2012.

Vodoravne crte


Još jedan istinit događaj jednog tipa sa foruma:

Bilo je to prije 10 god,imao sam 16 god tada, bio sam s roditeljima na moru u apartmanu, spavao kraj njih na pomoćnom krevetu( u biti dvije velike spužve jedna na drugoj, jako mekano). Ujutro sam se probudio, sjeo za stol za doručak i kaže mama šta mi je to na leđima, dobio sam 5 crti vodoravnih na leđima, kao da me je neko ogrebao , još dan danas ih imam i mogu se osjetiti udubine pod prstima., čak su mi dermatolozi ponudili da se slikam za medicinsku enciklopediju, a i rekli su da to nisu strije jer su vodoravne ,a ne okomite i nikad ih nitko nije imao na tom mjestu, a najbolje je to i da se nikad, ama nikad nisu pojavile preko noči u takvom intenzitetu i jačini. Ludo, a najbolje je to da su me moji čuli da nešto pričam po noći i da sam se zaderao, ali ja se toga ne mogu sjetiti. Od onda mi se dešavaju čudne stvari, gase se ulična svjetla kad prolazim ili se pale, ne svako ali tu i tamo, također nastanu smetnje na tv(snijeg) ili se izgubi signal na mobu. U zadnje 3 godine se to drastično smanjilo, a uglavnom se to dešavalo kad sam bio jako živčan.

TeaaPique


14:56 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.