Dungeon Keeper

04.04.2007., srijeda

I'm trying to find path..............back to my soul...........

nakon duge sutnje odlucia sam napisati novi post....................

Image Hosted by ImageShack.us

labirint u mom zivotu.....................gdje nema izlaza...................
stojim u sredini............izgubljen.....................potpuno..........
i u sebi osjecam.............nemir.........neki oblik paranoje.........
jer ne pronalazim put..........uvijek mislim........da sam blizu.........
a zapravo se vracam na stari put...........staru rutinu........staru naviku.......
i nikako da naucim.............nikako da shvatim............labirint zivota..............
ma koliko god da pokusavam...........uvijek sam u sljepoj ulici............
nada mi je jedina ostala..........u dubini duse...........iako mi se cini...........
da bjezi od mene...........jer na kraju uvijek ostajemo sami.............

Image Hosted by ImageShack.us

puno puta se popnem...........na zid labirinta............ jer mislim...........
da cu brze pronaci izlaz..............ali samo vidim.............da sam sve dalje...........
od izlaza............jer labirint tebe moze prevariti..........a ti njega ne...............



- 23:49 - do not fear! (3) - pimp me! - fear me!

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us