Dungeon Keeper

28.11.2006., utorak

26. 05. 2006 --- 26. 11. 2006

Brojke...... one ne predstavljaju nista............
One samo oznacavaj neke stvari........... prisjecaju se..........
Daleko u tami............. gdje hladnoca probija rebra............
Gdje magla je uvijek prisutna......... u tamnim ulicama...............
Gdje svaki dah je tezak................... steže pluca.................
Palim cigaru........ slusam svoj odjek patika u daljini..............
Cini se da nista nije stvarno.............. po prvi put.............
Vrijeme nije izgubljeno............ po prvi put.................
Netko je ostao................ u dobrom sjecanju........................
Osjecam da......... bol je sve jaca....................... i palim...........
Jos jednu cigaru................... i razmisljam o.....................
Svemu sto je bilo................. i moglo je biti.....................
I onda shvatim da................. nesto mi nedostaje.................
Tek kad toga vise nema........................... i palim trecu cigaru.........
Iako je sve gotovo..............ja stojim.............. uspravne glave..............
I idem dalje...... dalje u zivot............... jer zivot ne ceka nikog..............
Pa tako ni mene................... i slusam........... sve dalje .............. i dalje.........
Nesto se gubi u daljini......... i shvatim.................bolje je prec priko svega.........
I uzeti ono sto mi zivot nudi........................

Ja zaboravljam sve i krecem ispocetka jer nitko nije vrijedan moje tuge.........
Nitko............. nitko............. nitko.............. osim mene samog......................

Trenutci depresije ali kad se naspavam bit cu bolje..................
U sljedecem vikendu........... nazirem nesto bolje................ ljepše.............

- 17:59 - do not fear! (3) - pimp me! - fear me!

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us