Dungeon Keeper

18.10.2006., srijeda

proklete angine..........................

i eto bia sam 2 dana u bolnici i izvadili su mi angine,
koje sranje....... boli previše, cak i za mene..................
prvi problem je bia kad su mi išli dati anesteziju, a ono nista
nisu me uspili uspavat, i cujem glas u pozadini, ovo ce biti
dovoljno i za konja i tako zaspem.............................Image Hosted by ImageShack.us

kad sam se probudia.......... uzasna bol, pljucam krv,neka cjev u ruci
i takve gadosti..................... a ja sumnjam da me nisu
dobro zašili ali mucim da nebi opet prolazia sve to.................

ja se divim tom doktoru.............. to je jedini covjek koji
mi je zacepia gubicu na cili dan..............................

najgora stvar je bila hrana................Image Hosted by ImageShack.us

a najbolja stvar medicinske sestre.........Image Hosted by ImageShack.us
- 15:10 - do not fear! (9) - pimp me! - fear me!

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us