Dungeon Keeper

22.09.2006., petak

Ghetto musik...................

jedva cekam vikend......................... a i petak.....
koji je dosao danas...................

neki dan mi je neka cura vidila pa mi je poslala
poruku da se nadjemo, tj. pitala me je dali imam
curu a ja rekao da imam, pa me pita bili je tia prevariti,
a ja kazem...............................ne....................

Image Hosted by ImageShack.us

pa me pitala koja je ta............... pa joj kazem......
pa je pitam kako izgleda................ ima smeđu kosu,
plavo-zelene oci,................

pa je pitam odakle joj moj broj, a ona je rekla da ga
je dobila od nekog ko me nezna.......................kako to?

Image Hosted by ImageShack.us

kako netko ko me nezna moze znati moj broj??????????????
(malo sam se dopisiva s njom.pa sam skuzia da je cura ful o.k.)

ubiti neznam sto da napisem.................

ubijaju me neke stvari,npr. moram frendici napravit uslugu
a ja sam to reka prijatelju koji se javia dobrovoljno da napravi uslugu,
pa sad se ne javlja....pizda splicanska....................???????

Image Hosted by ImageShack.us


- 11:19 - do not fear! (9) - pimp me! - fear me!

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us