Dungeon Keeper

17.02.2006., petak

sprdancija

di ste ekipa šo ima?
evo ja doša malo kod frenda na blog pisati nebuloze
ono brate ekipo oko mu zamalo ispalo bja san se usra da će ostati ko jednooki jack
ekipo evo ja se malo nadiplija pa mi je sve malo la bambala bamba
ok ekipo budite pozdravljeni do idućeg put

Image Hosted by ImageShack.us

brate vidi mi babu i kako da ja sad buden u normali
a to ti nije nego ona pristojan momak a lud u mozak.

javi cu vam se neki drugi put, šo ono idem
po šut doma
- 09:21 - do not fear! (1) - pimp me! - fear me!

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us