Dungeon Keeper

15.01.2006., nedjelja

Filozofiranje

Znam da svi na svojim blogovima filozofiraju pa cu i ja malo.
Evo neka pitanja koja me muce nekoliko tjedana jer jedno pitanje otvara drugo,

Što je to filozofija- Za mene je filozofija kad covjek sam koji postaje problemom sam sebi i traži razloge i osnove svog bitka.

Što znaci filozofirati- filozofirati znaci sumnjati

Filozofiranje znaci odluku da se dopusti da postanemo svjesni podrijetla da se nađe put do samog sebe i da se prema postojecim mogucnostima, u unutarnjem djelovanju pomogne sebi.

Ali ne može se uciti o filozofiji, nego o filozofiranju.

Što znaci biti covjekom- biti covjekom znaci postojati. jer ne mozemo biti covjek ako,nismo živi.
a živi smo jedino ako ispunjavamo svoje ciljeve. jer covjek je odgovoran za ono što jest.

Što je smisao- to je ono po cemu je neko ljudsko djelo povezano s drugim i ukljuceno u širu cjelinu, po cemu nešto znaci. smisao je bit,svrha i sadržaj.

Za smisao života ne pita nitko tko ne osjeca potrebu za njegovom promjenom. toga se pitanja klone svi koji su smisao života našli u produžavanju postojeceg stanja.

Za sve vas filozofe cu reci- CARPE DIEM (spoznaj sebe)
Image Hosted by ImageShack.us
See You In Hell !!!! =(school)
- 00:46 - do not fear! (5) - pimp me! - fear me!

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us