Horacie

10.01.2007., srijeda

Evo me nakon dugo vremena

Evo me ljudi. Dugo se nismo čuli. Neznam sto da vam kažem, oko one osvete sto sam pisao, jos nista od toga. Uglavnom ja sam se tako napio za novu godinu da sam bio brtav ko stoka (popio sam 4 boce vina, 1 litru pive i 5-6 sutera tekile) prozvali su me pijanac, zato kaj sam popio vise od svih. Ako se netko slucajno zabrinuo da cu zatvoriti blog, prevarili ste se. Blog se nastavlja, Sutra si idem kupit nove suze, ali jos neznam koje. Ako je nekome nesto falilo na mom blogu, neka mi kazu u komentarima. Uglavnom, za one koje neznaju ja sam skoro jedini koji nije imao jedinicu na polugodistu (ha-ha-ha). A ne ko Zeppelin koji je imao 7 kulji na polugodistu. Sta da vam jos kazem... nemam pojma. Nazalost skola je sve blize i blize, jos damo 5 dana, strasno, zar ne? Uglavnom to bilo to. Cujemo se u Ponedjeljak.
- 02:47 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nesto o meni

Ime: Ivan
Prezime: Horak
Slusam: Nirvana, AC/DC, Bad religion, Jimi Hendrix, Metallica, Iron maiden, Eric Clapton, The ramones...
Volim: alkohol, jebene trebe s mozgom, ilegalna sranja...
Ne volim: Cajke, sponzoruše, glupače, klinke...
Sopotska banda: SID, Rana, Zorko, Sale, Toljo, Krenek, Krvavica, Vlode i ostali...

Nešto o mojim drugarima

drug SID - zabavan, zlatokosa, zajebant, veliki cuger, dobar frend, komunjara, ide u 13. gimnazijudead....

drug RANA - spaljen, zabavan, također komunjara, velika pizda, i ima curu, ide u trgovačkulud...

drug ZORKO - spaljen, teški zajebant, duga glava, voli se zajebavat, nekada cuga, teški sportaš, pada ruđerbang...

drug SALE - punker, ribar, dugo kosi, alkoholičar ko i stari, ima glupe fore, ide u selskunut...

drug TOLJO - peder, emo, ima curu saru dead, ide u ruđernamcor...

drug KRENEK - rođen u Africi, slusas metallud, ide i ruđer, voli piti i takve stvaripuknucu...

drug KRVAVICA - legenda od čovijeka, ima zakon razred, pije samo žujuthumbup, ide na svaku utakmicu DINAMA, ide u željezničku školunut...

drug VLODE - štreber, voli Radičku, štreber, obožava New York, ide u 13. gimnazijuheadbangdead...

drug MACKO - lik iz travnog, luđak, pijandura, veliki car...

drug HORAK - o meni se nema šta reči osim da sam idiotdead

drug BRLA - čudna biljka, zabavan lik, jako mršav, smješan...

drug MUKI - koji lik???, nitko ga ne kuzi, stalno spava...

drug MARTIN - peder koji je završio školu, zajebant, voli alkohol...