Horacie

04.10.2006., srijeda

Nesto, uglavnom neki naslov

Evo me ljudi. Neznam kaj da pisem. Evo malo o tome kaj sam radio zadnjih par dana. Upoznao sam jednu dobru trebu i fakat je dobra da imam njenu sliku neznam kaj bi napravio. Ali kaj je najgore mislim da sam se zaljubio u jednu fakat cudnu zensku. Zove se Jelena, ali kaj je jos gore ja nevjerujem u ljubav za mene ljubav ne postoji. Tako da neznam kaj mi je, ali uglavnom ono kaj da vam kazem. Sve stima jos uvijek tazim curu i jos ju nisam nasao, to mi je najgore od svega, kada trazim curu nikako je nemrem naci, a kada ju ne trazim ili nezelim dolaze ko lude a onda mi se neda. Tako ja provodim dane, jedino ja je novo je to da je pala kisa. Tako da sam ja ljudi moji u bedu zato kaj nemam dovoljno snage za nista a pogotovo mi se neda traziti cura. Ako koja doleti neka doleti, mislim znam da sam ruzan ali nadam se da nisam toliko da me nitijedna u zagrebu nezeli. Ja sam u kurcu ali fakat ono sada idem slusati november rain i razmisljati kako bi to nakon dugo vremena bilo imati curu i ono najvaznije je to da idem tugovati i boli me kurac kaj mi budete pisali.
- 23:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nesto o meni

Ime: Ivan
Prezime: Horak
Slusam: Nirvana, AC/DC, Bad religion, Jimi Hendrix, Metallica, Iron maiden, Eric Clapton, The ramones...
Volim: alkohol, jebene trebe s mozgom, ilegalna sranja...
Ne volim: Cajke, sponzoruše, glupače, klinke...
Sopotska banda: SID, Rana, Zorko, Sale, Toljo, Krenek, Krvavica, Vlode i ostali...

Nešto o mojim drugarima

drug SID - zabavan, zlatokosa, zajebant, veliki cuger, dobar frend, komunjara, ide u 13. gimnazijudead....

drug RANA - spaljen, zabavan, također komunjara, velika pizda, i ima curu, ide u trgovačkulud...

drug ZORKO - spaljen, teški zajebant, duga glava, voli se zajebavat, nekada cuga, teški sportaš, pada ruđerbang...

drug SALE - punker, ribar, dugo kosi, alkoholičar ko i stari, ima glupe fore, ide u selskunut...

drug TOLJO - peder, emo, ima curu saru dead, ide u ruđernamcor...

drug KRENEK - rođen u Africi, slusas metallud, ide i ruđer, voli piti i takve stvaripuknucu...

drug KRVAVICA - legenda od čovijeka, ima zakon razred, pije samo žujuthumbup, ide na svaku utakmicu DINAMA, ide u željezničku školunut...

drug VLODE - štreber, voli Radičku, štreber, obožava New York, ide u 13. gimnazijuheadbangdead...

drug MACKO - lik iz travnog, luđak, pijandura, veliki car...

drug HORAK - o meni se nema šta reči osim da sam idiotdead

drug BRLA - čudna biljka, zabavan lik, jako mršav, smješan...

drug MUKI - koji lik???, nitko ga ne kuzi, stalno spava...

drug MARTIN - peder koji je završio školu, zajebant, voli alkohol...