i tHinK We Can All MAkE A DiFerEnCe!!!!!! - [..x°..EveRytImE You ThInk EvEryThIng Is FaLLinG A PArt...Just SmiLe..x°..] - Blog.hr


°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena

15 skolskih pravila

1. Ne dolazI u razred ako bas ne moras
2. Pisi zadacu kad uspijes prepisat
3. Pred profesorom zvaci zvakacu samo nakon cik pauze
4. Ne pozeli u wc jer nema ventilacije
5. Dok profesor pise po ploci pisi i ti - po klupi naravno
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama
7. Zakasni na sat tako da te uopce ne puste unutra
8. Muski: pustite kosu, Zenske: skratite suknje
9. Ne dopustite da profesor ude u razred poslije vas
10. Kad dode kontrolni ne zaboravi salabahter
11. Voli svoj salabahter k°°15 najvaznijih skolskih pravila°°ao samoga sebe
12. Ako netko zaboravi salabahter posudi mu svoj
13. Kazu da je rad zdravlje - zivjela bolest
14. Kada osjetis zelju za ucenjem sjedni, brzo ce proci
15. Ponavljanje je majka znanja
- sto vise ponavljas razred sve si mladi i mladi, a znas sve vise i vise

Tekstiči.......

Bilo je to davno...
Ne znam točno kada...
Voljela sam jedno biče...
Voljela sam gada....
Nije teško reči voljela
sam gada, teško je reči...
VOLIM GA I SADA !!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Muškarci su snaga...
Muškarci su moč...
Muškarci su samo za jednu noč
Za jednu noč i ništa više
mi smo gadure al
nas je više !!!

Image Hosted by ImageShack.us

Me and you are friends
you cry i cry
you smile i smile
you hurt
i hurt
you jump of a bridge....
IM GONNA MISS YOU !!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

You can always start
likeing someone over
and over again !
But you can never stop
loveing someone !!

Image Hosted by ImageShack.us


Kada ti poželim čuti glas
srušiti sve što stoji između nas....
Reči ti...
Vrisnuti snažno...
Ja te još uvjek...
Ma nije važno....

Image Hosted by ImageShack.us


BoLJe da Me MrZe ZbOg OnoGa
ŠtO jEsAm,
NeGo Da Me VoLe ZboG nEčEga
Što NiSaM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mrzim tvoj pogled jer me boli,
mrzim tvoje ruke sto ih druga voli,
mrzim osmijeh tvoj jer si postao drag njoj,
mrzim suze jer placem zbog tebe,
mrzim sve na ovom svijetu
ali samo jednu istinu znam
a to je da te još uvijek
ludo volim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Godine prolaze, dolaze, stanu.....
Cijeli ti život prođe u danu....
Zato živi ko da ne postoji sutra i
budi sretan od jutra do jutra.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Katkad želiš, a želja ti nije ostvarena.
Katkad voliš, a ljubav ti nije uzvračena.
Katkad ti se plače, a suze ne mogu poteći.
Katkad ono što osječaš se ne može izreći.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

Image Hosted by ImageShack.us


Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...

Image Hosted by ImageShack.us

KuL LJuDi

Don't click here!


MoE LuDo MAlo.... CoRY...



IvAn.,....LoL



KiKElo....MoA pAmEtNA GljAviCA

Image Hosted by ImageShack.us


DoDA MoA LUDA...



O MoJOj ViSoSti...

Zovu me : Anamaria....al nisam ja glupa....pa se ja ne odazovem!!!
ja ono : ko e ta....i onda se oni sjete i zovu : iby
i tek onda se ja javim !!
Roda je fulala kuću prije...13 godina !!! I onda e dobila otkaz.jer su
se moi žalili na dobiveno stvorenje !!!
i da...Zagađujem Rijeku !!
TO JE sve ŠA trEbAte Znat o MEni....

thumbupMOi HooLsi :thumbup
KikE,CoRy,MaJA,jEko,BabA,SpIkY,NORa,ViKY
KeKič,ČepA,DrNja,NIkOlOvSkI,FraN,KeySA,
NAti,LaLA,DoDa,EmA,MiA,pINjiCa
iVanA h., LaRA, tOni,fIlIp,Tomi....
Sorryte svi koje sam zaboravila...

.pjeva uNIšTavAm MOZAk Sa :
TecHNo i TRanCe...HauSe...eLectrO...
basshunter..dj tiesto...dj kiki...dj ralf...

bRiEm NA : Čokoladu, Pjevat,
Dečke(a pogotovo zločeste....)
Plesat
Frendove ( cory,kike,ana,doda,nata,ema,nata,maja,lala)
Pisat pjesme
Slikat se
Muziku
Smijat se na sav glas
Čokoladu
Ljubljenje....
Moje 2 gricule...znaju one.....
Vrištat
Radit gluposti
Smetat ljudima
RaiT ONe BaLonE OD SapUna
Obješnjavat viceve Nati
Jest i pit.... Uglavnom sve...
ŠaRenE BoJe
LizaLjke
BaLOnE
SEBE

Ne BriEm NA : Bahaate ljude,
Sapunice
laž
dečke koji se samo igraju sa curama
školu
kada mi neko sešto sere
kad sam čivčana
bube koje zuje
kad se smrzavam
kada moram pričat laži da se
izvučem iz govana !!!!
bit u školi ( to me baca u bed )
kad mi je comp u kujcu...
Kad me neko ljuti
.............................................


AAdventurous
NNoisy
AAmazing
MMagical
AAccurate
RRealistic
IIrresistible
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Image and video hosting by TinyPic

JAko Kul BLoGoViii...
kiss CoRy & JA!!!
thumbupCoRY
thumbupEmA... JAko JU VoLjAm
thumbupCEpA
thumbupLeJo
thumbupVikY
thumbupLaLA
thumbupEma ( JA Nju Jako VolJAm )
thumbupthumbupIvOna
thumbupNoRa
thumbupNikY
thumbupToNy
thumbupNeka lostCuRa
thumbupLepTiriĆ.......Dream WoRld
thumbuptHe LoLA
thumbupHiPEraKtIvno DERiŠTE
thumbupKLAra & mArtiNA
thumbupBuBiCA...REtNO RobOTič
thumbupMALLenA
thumbupImY
thumbupTinA
thumbupKLarA
thumbupIvA & TriSHA
thumbup LEoNAa
thumbupPLavUSha...=)


Sorryte svi koe sam zaboravila.....ma znate da vas ja svih jako voljam.... pa se nemojte ljutit na mene !!
Swima vam šaljem veljiki COMX......




Get your own Chat Box! Go Large!




free hit counter

hit counter

xxx my file xxx

Voli me ili možda ne ?
(glupo praznovjeerje ali jbg. )

00:00-stvoreni ste jedno za drugo
01:01-često te sanja
02:02-vara te
03:03-simpatična si mu
04:04-igra se s tobom
05:05-noću grli jastuk zbog tebe
06:06-ne voli te
07:07-sprema iznenađenje
08:08-zaboravi ga
09:09-ne zanimaš ga
10:10-ljubomoran je
11:11-voli te
12:12-sviđaju mu se tvoje oči
13:13-očekuje tvoj poziv
14:14-sviđa mu se tvoja frendica
15:15-čeka svojih pet minuta
16:16-svatko će imat svoju vezu
17:17-zabrijat ćete
18:18-imaš suparnicu
19:19-svađa
20:20-nezaboravno te voli
21:21-bit ćeš sretna
22:22-prohodat ćete
23:23-želi da zauvijek ostanete zajedno

Jako TužaN ......
Voze se cura i decko na motoru. cura: "Nemoj tako >
brzo,smanji!!!!!
decko: "Ne bas je ludo..." cura:
"Ne, nije...molim te uspori" deko:
"Reci da me volis!"
cura: "Znas da te volim!"decko "Zagrli me"
(cura ga>>zagrli) decko: "
Molim te uzmi moju kacigu sa glave,
meni je tijesna i stavi je sebi na> glavu!!!"
......
UJUTRO:Dvije su bile na motoru
jedna je prezivjela, a druga poginula.
ISTINA JE:Da je decko ustanovio na pola puta da su...
kocnice popustile, a
to nije htio reci svojoj curi...
zelio je posljednji put cuti njene rijeci-
VOLIM TE! zelio je
posljednji put osjetiti njen- ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu
na svoju glavu, jer je zelio da ona prezivi
iako je to znacilo da ce on poginuti!

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 07.01.2008.

i tHinK We Can All MAkE A DiFerEnCe!!!!!!

EJ !!!
EvO ME....
OVAko Samo MAlA naPOmeNA....
oVaJ pOsT pOsVeĆuJEM sViMA kOjI
nIsU U mogUĆnOsTI žIVjeTI
sLoboDNo i !!!!
oVakO.... sVe je poČeLo priJe nEKIh
5 Mj..... pčaKALa sAm pO iNtERnETu...
i naIšLA na nEKU sTraNiCU na KoJOj svoJim koMMoM
dOnirAš 10 kN za oBitELJI žene I dJeCU
kOja nIsU sLobOdNA , iLi kOjA neMAJu
mOguĆnOSTI za nOrMAlnu bUdUćNosT...
ja sam OSTavLA oKo 5 kOMMA !!
to me naDAhnULO i miSLIM da aKO sE
POtRudIm na okO toGA mogU neŠto NaPrAViTI;,,,,
žeLiM da sVI koJI ČItaTe ovaJ pOST
OBAVEZNO pogELdate sLJedeĆI vidEo......



šta nIje prDivAN.....
misLim da to nije teŠKO....
da bi i mI moglI uČinItI neGog sreTiM....
uLjePšaTI Mu daN ZAgrLJaJeM....
aLI pOšto zIvIMO u taKO glUpOJ državI....
i osUdIli bi nAS dA sAMo ludI da sTaNeMO na
cEsTU ILI bIlO dI i dA sA zaNkoM BESPLATNI ZAGRLJKAJI !
aLI...nIje sAMo zaGrLJaJ znaK pažnje i mOžeMO još mnOgIM načiNiMa
neKom usAmLjenOM ilI tUžnoM uLjePšatI dan....
saMO pPOZdRaVoM....saMO osMjehom....
osMjeSI , poLjubCI i zagrLJAji sU
beSpLAtNI I zAštO iH onDA neBisMO
sTaLno djeLiIi I pOklanjali ljUbaV dRugIma.....?
tO bar nije tEŠkO !!!!!!!

yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes

u veĆiNI hR graDovA bAr 2 PuT goDIšne sE
orGAniZIra dArivANje StARE ODJEćE i IgRaČakA,,,,
HrANE i Sl,,,,
ZATO NEbUDiE ŠKRtI JEr SiGuRNo NEgDiJE u ORmaRU IAmTe
NEkI STARi aLi nosivI komad odJeĆe
koJi mOžeTE dAtI oNima koJI neAjU nIš !!
sTAre iGračeKe:.... ima djece kOja neAMjU
nItI JEDnU iGraČkU....pa neKA vaM ne bUde tEŠko
odvoJiTI i>gRaČkU ILi dVije za to neKO jaDNO
dJetE....
proBajtE učiNIti neŠto....
kaDA vidITe na ceSTI neKOg sIroMaŠnOg....
neKaVAM ne bUde teŠko daT mU kUnU ILI dVje...
šA če vaMA ta jeB... kUna...a njeMU / njOJ je mOždA baš ta kUNA
dOvoLjnA .... saMo je DAN jeB... osMjeH...
i ovAJ sVIjeT bI mOgAo pOStaT maLO bOlj!!!!!
aKO ste ikiaKO u mogUćNOsTI....
prObaJtE u šKoLi oRgaNizIraT neKO
prIKupLJaNJe IgRAčaKa iLI odjeće
za nekI dOm U vašeM graDu!!!!!
preDlOžitE to u razrEDU.....
aKO iKako možETE jeR sAM sIGuRna
dA sTE vI u njIHoVoJ kOžI...
sIgURnO bI htjeLI dA vaS sE nekO sJeTI
i dA VAm pOmogNe..!!!!!!!

yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes

be a frieNd !!!!
heLp theM !!!!
be thE one....
yOu dOn'T haVe TO dO sAmOtHIng bIg !!!!
one toY....one sMile:....
aNd wE caN aLL make a dIfeREncE !!!!!thumbup
yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes
ajemO rEČ dA je ovO štafeTA....
i ja ćU zaMOlIT dA sVatKO napiše neŠto u veZI oVoG....
sVAkoG koMe sE šTaFETa preDA....
i onOm koJI jeDnoStaVnO misLi dA neŠto može naPrAVit !!!
i neKa naSLov štAfeTE bUde pO vašeM izBorU...
aLI....
sAMO moLIm.... da sE oVo nasTAvI !!!!
jeR če sIgUrNO dOČ dO neKOga kO sE
sUosJeČaT sA sIročatI...
i pOMoĆI će !!!!

tNx u naprIJeD....
i dA.....
ja štafeTu preDASJeM : CoRY
LEA
NiKY

dON yA waAn heLP tHem ?=????
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



| °°°..SaM kLiK..°°° (106) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.