utorak, 14.11.2006.

Untitled

Evo danas sam posljednji put posjetio Tedy-a(u 6:45) prije nego sta je isao u Krapine...zamislite frajer je spavao i smijo nam se dok smo ga mi pokusali probuditi.mogu vam reci da mu je iz dana u dan sve bolje..ja mislim da ce on nakon 3mj. u krapine biti kao nov i kad to tako bude onda cemo napraviti festu i to jednu veliku..a after party ce onda biti kod mene(jer mi stari ide prije bozica na brod i nece ga biti 2 god.headbang) i da danas sam se zakacio sa starim u vezi skole covjek misli da mu lazem a ja mu govorim istinu a on misli da sam kao moja stara...onda sam mu ja poceo kenjati da sta on zna..da nikad nije bio doma kad mi je bilo najpotrebnije i onda on:nisam bio doma jer tako je zelila sudbina...a ja sam njemu reko "da sudbina necini covjeka..nego covjek vec cini sudbinu" i onda je usutio...ja sam tada onda otisao u svoji "mali svijet" i upalio sam komp. i poceo sam onda pisati ovaj post....to je to
Ae ljudi se vidimo i cekam vase misljenja...Pis

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Kultura Hip-Hop-a i Rep-a,my life and experience of my life...About my friends and My Unstoppable Crew (TIC)
Picturez
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Poker Day

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Me and My Lil' Friend

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dream Team
My Unstoppable Crew (T.I.C.)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hood Style

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivini