kada sve krene po zlu,ne osvrći se...gledaj naprijed u nove pobjede....zaboravi na prošlost gledaj u budućnost!!!!!!!!

petak, 19.01.2007.

TU NOĆ KAD SI SE UDAVALA.......NITKO NEZNA ZAŠTO SI PLAKALA

I kada sve padne u zaborav.....
I suza ponovo potekne....
Ja zaboraviti TEBE neću....
Jer bila si mi nešto posebno.
I još uvijek si..........
Iako više nisi kraj mene
Ja te osjećam
Baš kao da si tu
Zamišljam da mi pričaš
I ja te slušam
Kao nekada......kada smo bile kao jedno
Sjetim se svega.....
Sjećanja naviru....
Oprosti za svako moje nepromišljeno djelo
Koje te na bilo koji način povrijedilo.....
Ali znaš da nikada nije bilo namjerno..
Sada me boli.....jako....
I u mom srcu će uvijek biti jedno posebno mjesto
Samo za tebe
Tebe koja si bila ono što mi nitko više nikada neće biti...
Nemogu reću zbogom...
Zvuči okrutno....
Samo do viđenja jer u to duboko vjerujem....



VOLIM TE






- 22:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #