<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> <body bgcolor=#000000><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

25.10.2008., subota

A girl with the broken smile

odlazi...kao rosa sa prvim zrakama sunca...
pada...kao kapljica vode sa dlana...
iskače iz vlastite kože,vlastitih ograničenja,strahova i briga tražeći dublji smisao postojanja,nekoga tko će živjeti za nju i za koga će ona živjeti..
sve oko nje izgubilo je smisao...
prijatelji se joj postali djeca,ne vidi u njima više sigurnost
i ovo vino koje pije nema više isti okus kao prije...sve se promijenilo...
pjesme koje su je smirivale,opuštale kada su trebale,izgubile su svoju melodiju,sada ispunjavaju nečiju tuđu izgubljenu dušu.
nestaje u masi, nije više ona koja određuje pravila, nije više klaun u sivom svijetu...
kolotečina je učinila svoje, ugušila ju, istukla i ostavila na pločniku bez ikoga tko bi ju digao i zaliječio rane, obrisao krv sa njenog lica,poljubio i pružio utjehu, zagrljaje i sigurnost.
netko bi rekao kako je kolotečina sigurna..da za kukavice..ona nije kukavica i to je davno utvrdila..ona je netko tko će se boriti za život, netko tko će se životu nasmijati u lice,okrenuti se podignutom glavom i sa smješkom na licu...
no ne i sada...
lak na noktima je izblijedio, šminka se razmazala,nestala. ostala je sama,jadna i patetična pred okrutnošću svijeta,ljudi, pred njihovom zlobom i željom za uništavanjem..željom za vladanjem nad drugima,pokoravanjem
sama je..ogorčena vlastitim odrazom u ogledalu...uživa u boji svoje krvi koja joj teče niz ruku, gubi se i nestaje baš kao i ona sama dok u isto vrijeme uživa u okusu postojanja, mirisu boli koja joj iznova dokazuje da je živa, da nije duh, sjena drugih ljudi ..
samo joj treba netko...netko tko će joj vratiti sigurnost u njen slomljen duh..život u njeno izmoreno tijelo...smiješak na njeno tmurno lice i ljubav u njeno slomljeno srce...

she will be loved...jednom...



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu se ovdje radi

jednostavno
....moje misli i osjećaji....





blogovi koje redovito čitam

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nesuđena sestra i buduća "žena"

Josip =)

Snježa

slaviša

Martinesmijeh

Moon & Bizz

necovjek






KOLKO NAS IMA..OOOOOO....


free web counter

free web counter

...oni koji me čine ovakvom kakva jesam...

i samo da napomenem...da ovo nije nikakv redosljed! ništa logično...poredano je po nađenim slikama :) ima puno osoba koje dijele neko mjesto u mom životu...

na 1.mjestu moja obitelj..no sliku nemam..i s njima se nitko ne može mjeriti iako se znamo ponekad porječkati,no to je sve normalno...

Moj brat Tiho i Anamarija,njegova cura



kad god treba što pomoći oni su tu! čak i kada su u Zagrebu...i največi su mi kritičari,uvijek će reći nešto što im se ne sviđa kod mene..i i ako me to ponekad povrijedi,poslušam ih i pokušam to promijeniti...


Malena




Nešto najbolje što mi se dogodio ove godine je ona i njezino beskrajno prijateljstvo...uz nju sam naučila što istinski znači biti najbolji prijatelj i kakve čari donosi takav odnos! znam ju bolje od sebe, kao i ona mene..razumijem ju u svemu,kao i ona mene...jednostavno ne bi mogla zamisliti svoj život bez nje...




Jelena




Bratićeva cura..najveća legenda od žene koju sam ikada upoznala. karakterno jaka, britka na jeziku i iskrena...


Dejan




Uvijek spreman za bančenje, duge razgovore,ponekad besmislene i rakiju
žena..hehe
moja seka koju nikada nisam imala...:)

Jopica




još jedna žena u mom životu...dubokoumni razgovori su mu vrlina i dakako,vještina, gitara strast....a ima i zgodne prijatelje..Joža ko đuboks...samo što ne moraš ni kune ubaciti u njega..samo vina..ne znam di se skrivao cijelog mog života :)

Slaviša and Ana






Marina



iskrena,uvijek mi pomaže bez obzira na sve što nam se dogodilo

Slike naughty


Marina,Jopy i ja




Snježa i ja






Designed by: geishadesign.blog.hr