<body> <body>

ponedjeljak, 19.03.2007.

e,ljudovi,moj razred vam je zakon................moram spomenuti šmrkanje PEZeka pod fizikom,pa dok su dva luđaka vezala učiteljicinu stolicu za njen stol selotejpom,a ona uđe u razred......hehehehehehenut......moji su vam nadimci bili šešir,barut,napolitanka.ne bih o razlozima.............,.......ima i šminkerica.......pa jedna svetica....ni ne znamo da je tu...imamo i štrebere,valja i nijima posvetiti nekoliko ...jedan od nijih je lud do daske...............baš je forči................jedan opaki fan thompsona i motora......naši su profači zakon...........ajde tišina.....deca,poslušajte me...al najjači je učo iz kemije i biologije,.............to je zakon čovek.....hobi mu je vjerojatno otvaranje i zatvaranje imenika,heheheheh...................baš su zakon.........svi............ovaj post posvećen je ludom 8.bnut i svim zakon učkasima................

- 12:36 - Komentiraj (0) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

samo moj kutak.............možete pročitat sve i svašta.................svratite..........

Linkovi

My friends

Imam naj frendicu.......al ono totalno naj........ona je meni zakon.ko sestra(bez uvrede mojoj seki)................skoro smo iste................baš nam je zabavno zajedno...al ne idemo zajedno u srednju........to nam je strašno.preživjet ćemo(nadamo se)................Imam još dvije jako dobre frendice...............a onda ostali.............neću nikog imenovat kaj ne bu uzbuna............moram spomenti i moje frendove............mojeg susjeda............kog još?nonutnutnut,pozz wavesvim mojim frendovima!!!!!!!!!oni znaju koji su!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mah

Moji snovi

eto,sad bih željela upisat gimnaziju i da mi tam bude dobro.da pronađem nove frendove i da ne zaboravim stare,a ni oni mene......nakon srednje bih na faks,nemam pojma kam..razmišljat ću o tome kad to bude potrbno.moji malo bajkovitiji snovi su da odem u holywood,da tam izgradim živvot.a i htjela bih nešto nemoguće:da sva moja family pođe sa mnom kako mi ne bi falili,hehehehehehe.nut........al mislim da se mi ovo s holywoodom nebu ostvarilo,al volim otići u svoj svijet.............htjela bih uspjeti u životu,borim se da mi život ne bude običan..........držite fige.....thumbupnut

Design By:
PaperHeart.blog.hr