Welcome to holodeck

subota, 04.06.2005.

Zagrebačka žbica (part two)

Pa čovječe, ispada da je svaki moj post zapravo pljuvanje po nekome ili nečemu! E pa baš mi je drago zbog toga (vrlo zlobno cerekanje)!

Elem (opet)... čuh, pročitah, ili možda vidjeh negdje kako se masovno spuštaju rubnjaci, iscrtavaju se biciklističke staze i sl. pa sam odlučio neki dan (naivan kakav jesam ništa ne sumnjajući) potegnuti biciklom iz Novog Zagreba do Ilice na kavicu. E pa takvo nešto nisam izveo već cca. 2 godine.

Prvo sam se zaletio (ma drek zaletio, zadihao sam se ko emfizemičar već nakon 3-4 km) do Žitnjaka prek Borovja i ok, kroz Pruđe nije ni bajno ni tragično, a da bi stigao na pješački dio mosta moraš proći kroz raj za narko-alko-seksualičare (e ne bih po mraku ni u ludilu). Dođeš lijepo do Borovja - ma super, nova jasno vidljiva staza - očito služi više za parkiranje automobila, kamiona, dostavnih kombija i sl. Ajd, najzad jedan čisti dio i za pješake i za bicikle pa sam si malo dao oduška i onak zadihan se i zaletio koliko sam mogao, kad izleti frajer s tačkama ko munjama i vjetrom nošen, ne daj bože da gleda lijevo ili desno - i narano slet z bicikla ko slet za druga Tita. Tip mutav, bez riječi, gleda on mene, kolutam ja očima na njega, ajd ni mi bilo ništ, a on zna reći oprostite.

Zgoda broj 2: Gundulićeva ulica, ma predivno - staza u dve trake skoro cijelom dužinom. I opet ista priča, šta se tu koju vražju mater ima ko vozit na dva kotača, kad se tu tak fajn mogu auti sparkirati. I opet slalom, a gospodi u plavom smiješno kak fingiram Kosteliće?! E pa da nisam dobro odgojen u duhu poštivanja organa - fing(er)irao bih im srednji s guštom.

Zgodica 3 - i opet Gundulićeva, ide tak korak po korak naperlitana matrona cca 4,5 banki i naravno - teško je hodat po pješačkoj stazi, jer valjda treba izvadit "đozle_za_na_daleko" pa ovak može bolje čačkat po izlozima.

Stanem ja i čekam da se makne. Stoji ona i čeka da se ja maknem. Gleda milostiva mene, gledam ja kozu i mi se tak gledamo. Nakon 10 sec. neugodne tišine, pitam ja nju:
- Smijem li molim Vas proći?
- Kajgod - veli ona - pa valjda stariji imaju prednost?!!- Naravno, no Vi ste na biciklističkoj stazi, a ne ja na pješačkoj?
- Ma dajte gospon, pa to je trotoar, di Vam tu piše da je to za bicikliste?!
- Na žutom znaku na koji ste nagazili ko krava na stočnu vagu.
KONSTERNACIJA!!! NEVJERICA! UŽAS!! (ma zapravo - siroti babac, ali fakat se manje izžifciram čak i kad po špici idem u grad autom).

I tak bi mogao do sutra, jer i povratak je bio više nego zanimljiv, da ne pričamo o poštivanju zebre itd, itd. Ovim putem se, naravno, NE ISPRIČAVAM svima koji su se prepoznali.

Kao zaključak: žbica?, prosvijed?, mijenjanje regulative? - Kajgod. Čini se da bi trebalo promijeniti narod.

nažuljanih reproduktivnih organa, Vaš

GOTHfather

- 20:17 - Say Anything (5) - Print - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

HOLODECK DREAM TEAM :

  • 50-lp.


    The Roman Empire!

    We are the Borg. Lower your shields and power down your weapons. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile. You will be assimilated.


    Civic16

    Nikad se neću predati! Ako želite znati gdje sam kliknite ovdje!

    valsimoT

    Sve je ona meni
    Dobro što ja znam
    Srce moje lažem sebi
    Bolje kad sam sam


    tok

    Ne ono što imamo, nego ono u čemu uživamo čini naše bogatstvo.

    Givek

    Looking for someone, are you? Found someone you have!

    S3pi

    Tko mi je maznuo Men's Health...?

    3 0f 5/6

    I's it a plane...?
    I's it a bird...?
    Nooo it's Superman!


    Romario

    Brak pojednostavnjuje život, a komplicira sadašnjicu.

    MeDo

    My Name Is MeDo
    And I'm Here To Blow Your Head Off !!


    GOTHfather

    Drag i dobar prema onima koji ga poštuju, ali nemilosrdan prema onima koji mu se usprotive.

    Lima
    Zbogom, vi ste NAJSLABIJA KARIKA!

    BAD BOY
    Popevke sam slagal, i rozice bral,
    i svu svoju mladost sam tebi ja dal ...


    50-lp.

    Odfurat cu te u ducan slatkisa,
    dat cu ti da polizes lizalicu,
    Ajde djevojko, nemoj sad stat,
    Sam daj dok ne dodes do cilja


    DKGates

    Vrijednost suvremenog poslovanja je u informacijama, ljudima, inovativnosti i marketingu.

    Agenat Hoxyy 187

    majstor prerusavanja, strastven skupljac prasine, vodi nemilosrdnu borbu do konacnog istrebljenja svih cevapa.

    Dijete

    What life has taught me I would like to share with those who want to learn..

    Dr. StrangeLove

    Nemojte se zajebavat, ja to ozbiljno...kako?

    Bunny

    Just chillin with my crew...

    THE END OF CREW

Brojac :

The links: