Welcome to holodeck

nedjelja, 19.06.2005.

Sve je lako kad si mlad-urban chalange

O da, o da, o da

Nemorate se brinuti MeDo je ziv i "zdrav" zavrsio utrku i to na 11 mjestu od 17 timova :-)), sto i nije prevelik razlog za slavlje ali nakon svega prezivljenog, covjek je jednostavno sretan sto je jos uvjek ziv i sto stoji na nogama :-).

Pa da pocnemo kako je sve to izgledalo natjecatelji su se nasli sa organizatorima u 8:30 na jarunu kod vesl. hangara da bi oko 11:30 krenuli prema trgu sa tramvajima na start utrke, na samom stratu smo se spustali sa ljestava vatrogasnog vozila po uzetu, nakon cega je usljedio start utrke, mi smo startali 10 i 11 oko 13:20. Nakon toga je krenulo naganjanje po gradu gdje su nam dosta smetali prolaznici, ali to smo prezivjeli i nakon nekoliko kontrolnih tocki dosli smo do Salate gdje smo skakali samo sa 5m. nakon toga smo se spustili do kaptol centra, i zatim preko cmroka smo otisli do sestina gdje smo se poceli penjati prema Medvedrgadu do Medvegradad je sve bilo ok, ali nakon toga sljedeca kontrolna tocka je bila 5 i 6 stup zicare sto je dosta istocnije i tu nastaju problemi jer smo na putu izgubili u sumi i izgubili 1.5 sat na trazenje staze i tu za mene nastaju problemi, jer sam polako poceo pucati od svega(bolaova u nogama, terena po kojima smo isli itd.). Napokon smo i to uspjeli odraditi i spustili se na tunel od kojeg smo preko vinec otisli do bukovacke po kojoj smo se spustili do maksimirske i tamo uletili na 4 do kraja, nakon toga je usljedila trka po nasipu i jarunu do bicikala koji su bili na drugoj strani kod hangara, na biku smo isli do posudsedskog mosta preko kojeg smo presli i nazad po drugoj strani do onog plavog savskog mosta na kojem smo presli nazad i ponovo smo tada krenuli prema jarunu di smo kod hanagara ostavili bicikle uzeli kajake i odveslali 2km do piranje gdje je bio cilj utrke tamo smo stigli oko 22h sto bi znacilo da smo u utrci bili 8.5 sati i to smo 6h proveli hodajuci :-)). Ja sam zadovoljan pogotovo jer mi je ovo bla prva utrka ono sto mi predostaje je dosta trening tako da ne pocnem pucati od bolova. kasnije cu vam staviti slike stopala na kojima imam zuljeve na skoro preko 50% povrsine :-))

link vecernji

Pozdrav Medo!

- 09:59 - Say Anything (5) - Print - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

HOLODECK DREAM TEAM :

  • 50-lp.


    The Roman Empire!

    We are the Borg. Lower your shields and power down your weapons. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile. You will be assimilated.


    Civic16

    Nikad se neću predati! Ako želite znati gdje sam kliknite ovdje!

    valsimoT

    Sve je ona meni
    Dobro što ja znam
    Srce moje lažem sebi
    Bolje kad sam sam


    tok

    Ne ono što imamo, nego ono u čemu uživamo čini naše bogatstvo.

    Givek

    Looking for someone, are you? Found someone you have!

    S3pi

    Tko mi je maznuo Men's Health...?

    3 0f 5/6

    I's it a plane...?
    I's it a bird...?
    Nooo it's Superman!


    Romario

    Brak pojednostavnjuje život, a komplicira sadašnjicu.

    MeDo

    My Name Is MeDo
    And I'm Here To Blow Your Head Off !!


    GOTHfather

    Drag i dobar prema onima koji ga poštuju, ali nemilosrdan prema onima koji mu se usprotive.

    Lima
    Zbogom, vi ste NAJSLABIJA KARIKA!

    BAD BOY
    Popevke sam slagal, i rozice bral,
    i svu svoju mladost sam tebi ja dal ...


    50-lp.

    Odfurat cu te u ducan slatkisa,
    dat cu ti da polizes lizalicu,
    Ajde djevojko, nemoj sad stat,
    Sam daj dok ne dodes do cilja


    DKGates

    Vrijednost suvremenog poslovanja je u informacijama, ljudima, inovativnosti i marketingu.

    Agenat Hoxyy 187

    majstor prerusavanja, strastven skupljac prasine, vodi nemilosrdnu borbu do konacnog istrebljenja svih cevapa.

    Dijete

    What life has taught me I would like to share with those who want to learn..

    Dr. StrangeLove

    Nemojte se zajebavat, ja to ozbiljno...kako?

    Bunny

    Just chillin with my crew...

    THE END OF CREW

Brojac :

The links: