Welcome to holodeck

nedjelja, 12.06.2005.

.... sve je lako kad si mlad .....

I tako ja otisao na godisnji i kao sto ste vidjeli sve je pocelo ruzenjem u petak koje je ispalo jako jako dobro sto ce potvrditi ostlaa ekipa koja je bila samnom vani :-), Givek sory znam da tebi nije, ali to ti mi nismo krivi nama je bilo dobro, dosli doma u 5 ujutro :-))).

U subotu sam se probudio strgan i otisao obaviti neke poslove u grad popiti neke kavice i u 18 sati sam otisao na trening kako je to izgledalo vidjeti cete ovdje:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
da da medo visi iznad tunela :-))
Ovo su mi bila prva spustanja i mogu reci kada se prvi puta pređe ograda i ostanes samo na konopcu pocinje jedan mjesavina adrenalina i straha koja je odlicna :-). Moja preporuka svakako probajte bolje je nego voznja na vlakicu smrti :-)).
Naklon toga smo se krenuli penjati na Medvjednicu i cilj nam je bio doci do tornja i sve bi bilo dobro da je bio dan, ali ne mi smo krenuli u 21 sa penjanjem, a gore smo bili oko 23h. spustili smo se u grad oko 01h. Mogu reci da ce mi ovo penjanje dugo ostai u sjecanju imali smo jako zestok tempo prosli smo oko 20km, a sto je najbolje sve u mraku vidis samo 4m koliko ti osvjetljava ceona lampica (50-lipa hvala na posudbi lampica je mraaak stvarno odlicno svjetli)
ovdje ceti vidjeti kako to otprilike izgleda :-))
ovo je moj trener Jambo sa blicom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je kako izgleda slika bez blica ustvari koliko se malo vidi po mraku u sumi :-))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nakon sto smo se spustili u grad normalno ja nisam imo mira i taman valsimoT posalje poruku da bi isao van, ja sam ga pokupio oko oko 2 i zapalili ponovo do roka, nakon toga, labirint i brazil mislim da je valsimoT jako zadovoljan izlaskom, ali to neka vam on prica.

To bi bilo sve od mene za sada pozdrav MeDo!

PS. S3pi dobio si okladu :-)))))

- 13:27 - Say Anything (8) - Print - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

HOLODECK DREAM TEAM :

  • 50-lp.


    The Roman Empire!

    We are the Borg. Lower your shields and power down your weapons. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile. You will be assimilated.


    Civic16

    Nikad se neću predati! Ako želite znati gdje sam kliknite ovdje!

    valsimoT

    Sve je ona meni
    Dobro što ja znam
    Srce moje lažem sebi
    Bolje kad sam sam


    tok

    Ne ono što imamo, nego ono u čemu uživamo čini naše bogatstvo.

    Givek

    Looking for someone, are you? Found someone you have!

    S3pi

    Tko mi je maznuo Men's Health...?

    3 0f 5/6

    I's it a plane...?
    I's it a bird...?
    Nooo it's Superman!


    Romario

    Brak pojednostavnjuje život, a komplicira sadašnjicu.

    MeDo

    My Name Is MeDo
    And I'm Here To Blow Your Head Off !!


    GOTHfather

    Drag i dobar prema onima koji ga poštuju, ali nemilosrdan prema onima koji mu se usprotive.

    Lima
    Zbogom, vi ste NAJSLABIJA KARIKA!

    BAD BOY
    Popevke sam slagal, i rozice bral,
    i svu svoju mladost sam tebi ja dal ...


    50-lp.

    Odfurat cu te u ducan slatkisa,
    dat cu ti da polizes lizalicu,
    Ajde djevojko, nemoj sad stat,
    Sam daj dok ne dodes do cilja


    DKGates

    Vrijednost suvremenog poslovanja je u informacijama, ljudima, inovativnosti i marketingu.

    Agenat Hoxyy 187

    majstor prerusavanja, strastven skupljac prasine, vodi nemilosrdnu borbu do konacnog istrebljenja svih cevapa.

    Dijete

    What life has taught me I would like to share with those who want to learn..

    Dr. StrangeLove

    Nemojte se zajebavat, ja to ozbiljno...kako?

    Bunny

    Just chillin with my crew...

    THE END OF CREW

Brojac :

The links: