O nama...

Mateo aka. Deba aka. Faca s placa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja ZVIJER u budućnosti...moj najdraži motor...kupujem ga bez obzira na sve...

JA
- Rođen sam u Slav.Brodu 14.4.1990.,
gdje i živim...kao što vidite živim na placu iliti pijaci...pohađam 3.d(onaj koji svi profesori mrze,SAMI PROTIV SVIH) razred opće gimnazije "M.M" bangburninmad
VOLIM -
cerekJednu malucerek,svoju obitelj,sve svoje jarane i jaranice,
HRVATSKUhrvatska,nogomet,DINAMO
izlaskeparty
zajebanciju,motore,aute itd...
Slušam sve(od cajki do metala),
zapravo volim sve što mladi vole...
PRIJATELJI - Tony, Koka,
Mimi(moj kum),Dinko,Brane(Sinan),Stiper,Mitra,Mony,
Wale i njezin Scalare,Trle,Niđo,Lipa,Krešo,Vujo,V(K)učko
smijeh,Džej,Ina,Matea,Krišta,Slaven,Močo,Buco,Franjo, itd. ...
a ko bi vas sve izbrojao...nut
NE VOLIM - ljude koji se kurče bez razloga i ne volim školu...


Moj MSN - faca_s_placa@hotmail.com

-----------------------------------------------

Toni aka. Tony from Hollywood aka. Tajkun

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA
- Rođen sam u Slav.Brodu 1.8.1990.,
živim u SB-u,
točnije na Beverly Hillsu Slavonskog Broda
(Hollywoodcool)
ŠKOLA - Idem u matematičku gimnaziju "M.M.",
3.G razred
VOLIM - cerekJednu malucerek,obitelj,prijatelje i prijateljice,
BOSNUroflrofl,ma i HRVATSKUhrvatska,
nogomet,,HAJDUK i MILANthumbupizlaskepartyparty,
paregreedygreedyi popit Cedevitu..hehe..
NE VOLIM - jestcool,to mi je predosadno..hehe..,
kretene od ljudi(takvih je previše u ovom gradu)
GLAZBA - slušam sve..najdraži mi je TECHNOthumbup,
al kod mene i opera ponekad prolazi
hehe..mal pretjerujem..sve ovisi o raspoloženju...
PRIJATELJI - Deba,Vučko,Mumi,Lipičko,
Mitra,Stišer,Krešo,Denki,Brane(Sinan),Niđo
Trle,Vujo,Čole,Džey..party
ma ima ih..ko nije na popisu nek se javi,
pa ću stavit..heh..
neda mi se sad razmišljat..coolheadbang
PRIJATELJICE - Dora,Mara,Kiki,Ina,
Matea,Mirna,Jelena....
također mi se neda razmišljat...
ima ih...ko nije na popisu nek se javi..hehcool

MSN
: tony_m_90@hotmail.com
ICQ:heh..imam,al ne znam koji je..ne koristim ga baš...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naughtynaughty

Hollywood VS Plac

26.05.2008., ponedjeljak

Nakon dosta vremena...

Evo me ljudi...opet...pošto se moj buraz Tony ulijenio,moram ja opet pisat post...a dobro,pišem ga na nagovor moje bubavi IWEcerek
A odakle da počnem...kod nas svašta nešto,uvijek...
Kod mene evo škola stoji na mjestubang iako ne želim pisat o tome...svi znaju kako stojim...heh...
A kao i svi,čekam kraj godine...da odemo na more i da se napokon odmor...a naravno i dosad sam se odmarao...hehe...
Svaki dan društvo pravi neke gluposti,tako smo jedan dan potrpali se u Glibin kombi nas 8 i vozali se po gradu ko budale...heh...a onda išli i na kolače kod Ivaninecerek bakesmijeh
Za norijadu kad je bila radio sam...zapravo zvali me da dođem radit i tak...umoran bio cijeli sljedeći dan...
Subote ko subote,ništ novo...puno pijane djece u gradu od tlinajst godina,kojima se smijemo...hehe...
U ljubavi super,uživam sa svojom kissIWEcerek i uskoro će nam biti 7 mjeseci u šestom mjesecu...da,da...brzo je prošlo,al svaki trenutak je bio prelijep s njom...hvala ti na tome ljubavi...cerekVOLIM TE SREĆOcerek
A neam više ideje o čemu da pišem pa da vas sve pozdravim sada...pozzam brata Tony-a i Katu,jablana Stipera i Plavushicu,Glibu,cijelu ekipu iz škole i grada...ima vas puno,nemojte se osjećati zapostavljenowink
SVI STE POZZANImahmah
A naravno nisam zaboravio svoj šećer na krajucerek
cerekLJUBAVI VOLIM TE NAJVIŠE NA SVIJETUcerek...MWAAAAAAkisskisskisskisskiss

BY : DEBA

- 20:45 - ...say something... (83) - ...print... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog napravljen iz dosade...svaka budala danas ima blog,
pa smo onda i mi napravili..rofl..pokušat ćemo pisat redovito
iako ne vjerujemo da ćemo uspjet jer nam se neće datcool,
al kažu ljudi "...važno je sudjelovati...",hehe...eto ljudi budite pozdravljeni
i uživajtepartyparty

Pjesma "Alo brate"...poslušajte ako vam se sluša...nećemo stavit autoplay..wink
alo brate.mp3


Da vidimo koliko vas je bilo od 8.05.2007.
Hit Counter
Hit Counter


Slike...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo smo mi...yesyes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stišer i nas dvojica..coolcool


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipa luda...Mitra,Mumi i nas dvojica...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Krkaniii..hehe nut


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Katafino, Deba i Ja(TFH)cool

Image Hosted by ImageShack.us

Kata i jacerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



huh al me izljubi..hehekiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



finoshecherfino..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ekipa luda..party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...a jesam poželjan...cool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



evo nas u ZGB-ucerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



opet malo nas..hehecool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dora,Ines i jathumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Igorsmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kiki i ja..i pozadina..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Mi ispred velesajmacerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Pijandure u Alteru..party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Stiperdead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja malo izgoriozubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Katacerek i ja u Alteru
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Stiper & Mony
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Deba kinezrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Lovci na jelenerofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Marina i Kata
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Deba i Matea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us